22 بهمن روز تجدیدمیثاق با شهید سلیمانی‌ها
کد خبر: 3877938
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

22 بهمن روز تجدیدمیثاق با شهید سلیمانی‌ها

رئیس بسیج فرهنگیان البرز با تأکید به اینکه 22 بهمن روز تجدیدمیثاق با شهید سلیمانی‌ها در چهار گوشه ایران اسلامی است، گفت: در این روز ملت ایران پاسخ کوبنده به توطئه‌های استکبار می‌دهند.

22بهمن روز تجدیدمیثاق با شهید سلیمانی‌ها

مجتبی آمرکاشی، رئیس بسیج فرهنگیان استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز تجدیدمیثاق با شهید سلیمانی‌ها در چهار گوشه ایران اسلامی است که در این روز ملت ایران پاسخ کوبنده به توطئه‌های استکبار می‌دهند.
وی افزود: از مردم استان به ویژه فعالان تعلیم و تربیت در مدارس برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنیم چون راه ما راه امام و شهداست.
این مسئول تصریح کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ محکمی به تهدیدات و تحریم‌ها علیه ایران اسلامی می‌دهند و بار دیگر اعلام می‌کنند همانند دوران دفاع مقدس این بار سرباز انقلاب در حوزه اقتصادی و فرهنگی کشور هستند.
وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حق تعیین سرنوشت را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد، گفت: مردم ایران از جمله البرزی‌ها با حضور گسترده در این همایش ملی به اثبات می‌رسانند که در راستای مشارکت اجتماعی، سیاسی و دینی در صحنه حضور دارند و بار دیگر می‌آیند تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.
رئیس بسیج فرهنگیان استان البرز تداوم آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری را در فرهنگ ایثار، خدمت و حفظ روحیه انقلابی‌ دانست و عنوان کرد: مردم ایران حرکت جهادی در چارچوب آرمان‌های انقلاب را سند افتخار و مایه عظمت و سربلندی ملت ایران می‌داند.
آمرکاشی در پایان تأکید کرد: مردم ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور می‌شوند که با تحریم اقتصادی و ترور نیروهای انقلابی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی نمی‌توانند به ایران و انقلاب آسیب بزند چون روحیه مقاومت موج می‌زند.

انتهای پیام
captcha