فرمانده کل ارتش سخنران مراسم ۲۲ بهمن در کرج است
کد خبر: 3877574
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

فرمانده کل ارتش سخنران مراسم ۲۲ بهمن در کرج است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: فرمانده کل ارتش سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال در کرج خواهد بود.

فرمانده کل ارتش؛ سخنران مراسم 22 بهمن کرج

حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان البرز با بیان اینکه این مراسم ساعت ۹ صبح آغاز و ساعت ۱۱ به اتمام می‌رسد، گفت: پنج مسیر برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است، مسیر شماره یک از میدان شهدا به سمت چهاراه طالقانی و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره دو از میدان آزادگان به طرف چهاراه طالقانی و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره سه از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره چهار از میان جاده به سمت سه راه رجایی شهر و میدان سپاه و میدان جمهوری اسلامی و مسیر شماره پنج از مسجد حضرت ابوالفضل دولت آباد به سمت بلوار علامه جعفری و میدان سپاه و میدان جمهوری اسلامی است.

روحی یزدی افزود: مراسم پایانی در مرکز استان در میدان جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و امیر سرلشکر موسوی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز هم در این خصوص گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در محدوده‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کرج از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۲۲ بهمن برنامه ممنوعیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: در سایر شهرستان‌های استان البرز از جمله ساوجبلاغ، فردیس، اشتهارد، نظرآباد و طالقان نیز مسیرهای راهپیمایی برای این حرکت مهم و تاریخی پیش بینی شده است.

این مسئول از عموم شهروندان خواست قبل از شروع محدودیت ترافیکی، خودروهای خود را از مسیرهای تعیین شده خارج کنند.

شرق یادآور شد: برای این که حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی کرج اقدام به جابجایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha