انقلاب اسلامی، سرآغازی برای شکست‌های پی در پی استکبار جهانی شد
کد خبر: 3877326
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

انقلاب اسلامی، سرآغازی برای شکست‌های پی در پی استکبار جهانی شد

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه فجر فارس، دهه فجر را نماد مبارزات انقلابی و استقلال‌طلبی ملت ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی به یک نقطه عطف در تاریخ جهان تبدیل و سرآغازی بر شکست‌های پی در پی استکبار جهانی شد.

به گزارش ایکنا از فارس، آئین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یادواره شهدای بخش کامفیروز امروز، 19 بهمن با حضور سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی در این مراسم با بیان اینکه دهه فجر نماد مبارزات انقلابی و استقلال‌طلبی ملت مومن ایران است، گفت: این انقلاب که در بهمن 1357 بر پایۀ آموزه‌های دین مبین اسلام و به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید به یک نقطه عطف در تاریخ جهان تبدیل و سرآغازی بر شکست‌های پی در پی استکبار جهانی شد.

وی با تصریح اینکه پرورش یافتگان مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی جان خود را برای دفاع از انقلاب و میهن فدا کردند، گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از تربیت‌شدگان درخشان این مکتب بود که تاثیرات شگرفی از نقش‌آفرینی موثر او در معادلات منطقه‌ای و بین ‌لمللی شاهد بودیم و پس از شهادت نیز راه و آرمان این شهید والامقام ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر افزود: امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و علاقه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان قرار گرفته و انقلاب اسلامی و شهدایی همچون سپهبد سلیمانی الگوی مبارزه ملت‌های مظلوم با استکبار جهانی هستند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت و انقلابی‌گری مولفه‌های مهم شخصیت شهدا هستند، گفت: دهه فجر یک فرصت مناسب برای بازخوانی سَبکِ زندگی شهدا به‌خصوص شهدای مبارزات انقلاب اسلامی است و اگر نسل نوجوان و جوان کشور این شهدا را بشناسد و با ایشان مانوس باشند مطمئنا از آسیب‌های تهاجم فرهنگی مصون خواهند ماند.

غیاثی با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات یک امر مهم و تاثیرگذار در تحولات کشور است و مطمئنا مردم ایران اسلامی با حضور پُرشور در انتخابات پیش‌رو بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تجدید بیعت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha