محافل انس با قرآن در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3876392
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
با حضور قاری بین‌المللی؛

محافل انس با قرآن در مازندران برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران، از برگزاری محافل انس با قرآن از امروز ۱۵ بهمن ماه به مدت سه روز با قرائت استاد قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی، در مازندران خبر داد.

محافل انس با قرآن در مازندران برگزار می‌شودحجت‌الاسلام مصطفی سیفی، مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر محافل انس با قرآن در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: این محافل انس با قرآن با قرائت استاد قاسم مقدمی قاری بین‌المللی، از امروز ساعت ۱۱ صبح ۱۵ بهمن‌ماه از مسجد ملا صفرعلی شهرستان بهشهر و نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در بندپی بابل در امام زاده سید نظام الدین برگزار می‌شود و تا شامگاه ۱۷ بهمن ادامه دارد.
سیفی تصریح کرد: در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه محافل انس با قرآن در دانشگاه فنی بابل، دارالقرآن کریم امام حسن مجتبی (ع) و حسینیه سیدالشهدای چهل ستون امیرکلا به ترتیب در ساعت ۹ صبح، ۱۵ عصر و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۹ صبح محفل انس با قران در مجتمع اهل بیت (ع) نمایندگی، ولی فقیه استان مازندران و در بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در امام زاده عباس (ع) ساری برگزار می‌شود.
وی افزود: این محافل انس با قرآن با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و سپاه کربلای مازندران برگزار می‌شود.

محافل انس با قرآن در مازندران برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha