مدیران فارغ از مصلحت‌اندیشی گروهی به فكر منافع و انسجام ملی باشند
کد خبر: 3876268
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

مدیران فارغ از مصلحت‌اندیشی گروهی به فكر منافع و انسجام ملی باشند

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز خواستار حفظ انسجام ملی شد و گفت: مدیران در دوران کوتاه مسئولیت به دور از مصلحت‌اندیشی شخصی و گروهی باید به فکر منافع و انسجام ملی باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، علی عسكر جمشیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز امروز، 14 بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مدیران در دوران کوتاه مسئولیت به دور از مصلحت‌اندیشی شخصی و گروهی باید به فکر منافع و انسجام ملی باشند.
وی با شاره به اهمیت مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها، لزوم حفظ سرمایه اجتماعی یادآور شد و افزود: این مهم جز به اعتماد مردم محقق نمی‌شود.
جمشیدی همچنین به تلاش‌های دولت تدبیر و امید در این زمینه اشاره كرد و گفت: مردم باید تاثیرات مثبت تصمیمات را به عینه ببینند.
وی گفت: طبق اصل ۶ قانون اساسی انتخابات یک فرآیند نظام‌بندی در جهت تحقق مشارکت‌ها و آزادی‌های سیاسی است و برگزاری انتخابات در جهت تبیین اهداف انقلاب شکل گرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز در پایان بر اهمیت توجه به جذب حداكثری افراد برای مشاركت در انتخابات تأكید كرد و گفت: باید تلاش كنیم تا انتخاباتی سالم و شفاف برگزار كنیم تا بتوانیم اعتماد مردم را جلب كنیم.

انتهای پیام
captcha