نامگذاری مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه به نام سردار دل‌ها
کد خبر: 3875044
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

نامگذاری مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه به نام سردار دل‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ با توجه به تقارن مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه با ایام شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، این مسابقات به نام سردار دل‌ها نامگذاری شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصدرالله رجائی‌نسب، معاون فرهنگی دادگستری فارس امروز، 9 بهمن‌ماه در مراسم افتتاحیه مرحله كشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه كه در سالن اجتماعات هتل شیراز در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد شهدا به خصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: این مسابقات با حضور برگزیدگان مسابقات قرآن دادگستری‌های سراسر كشور و همچنین معاونان فرهنگی این مراكز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه در این مسابقات 16 داور به قضاوت خواهند پرداخت، افزود: میزبانی این دوره از مسابقات و قرآنیان قوه قضائیه، افتخاری برای استان فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) است.
رجائی‌نسب همچنین گفت: نام بلند سردار دل‌ها، سپهبد شهید سلیمانی با هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه گره خورده است لذا این دوره از مسابقات به یاد سردار دل‌ها نامگذاری شده است.
معاون فرهنگی دادگستری فارس با بیان اینكه قریب دو ماه است كه كمیته‌های مختلفی برای میزبانی این دوره از مسابقات در شیراز تشكیل شده است، گفت: دست‌اندركاران این مسابقات شبانه‌روزی تلاش كردند تا مسابقات را به نحو صحیح و دقیق و آبرومند و عزتمند برگزار شود كه امیدواریم چنین چیزی تا آخرین لحظه محقق شود.
وی با یادآوری اینكه استاندار فارس، رئیس كمیته استانی مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه بوده است، از همكاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی مثل اوقاف، تبلیغات اسلامی، میراث فرهنگی، شهرداری شیراز و غیره قدردانی كرد.
رجائی‌نسب با تأكید بر اینكه نور قرآن به بركت برگزاری این مسابقات در شیراز مشاهده می‌شود، به مكان برگزاری این مسابقات در هتل شیراز اشاره كرد و گفت: ممكن است این سئوال پیش آید كه چرا در سال اقتصاد مقاومتی این مكان برای مسابقات، انتخاب شده است و باید بدانیم كه انتخاب این هتل اساساً تحمیل هزینه بر بیت‌المال و دادگستری نبوده است و مدیر هتل تخفیفات ویژه‌ای ارائه داده و علاقه‌مند به میزبانی قرآنیان بوده است.
معاون فرهنگی دادگستری فارس با بیان اینكه اجرای مسابقات قرآن قوه قضائیه در یك هتل 5 ستاره به منزله هدر دادن بیت‌المال و صرف هزینه‌های هنگفت نیست، ابراز امیدواری كرد كه این مسابقات به بهترین شكل ممكن اجرا شود.

انتهای پیام
captcha