۱۰۰۰ دانش‌آموز شیرازی به کربلای ایران اعزام می‌شوند
کد خبر: 3874940
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

۱۰۰۰ دانش‌آموز شیرازی به کربلای ایران اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز از اعزام هزار دانش‌آموز پسر به‌همت این ناحیه از سپاه به اردوی راهیان‌نور خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 8 بهمن‌ماه در حاشیه اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور گفت: امروز 250 نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه شیراز به استعداد 7 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینكه این اردو به‌مدت سه روز برگزار می‌شود، افزود: دانش‌آموزان در این اردو از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندرود، کربلای4 و والفجر 8 بازدید خواهند کرد.

خسروانی با اشاره به اینکه در مرحله اول اعزام‌ها در سال تحصیلی جاری 450 دانش‌آموز شیرازی به این مناطق اعزام شدند، گفت: در مجموع یك هزار دانش‌آموز شیرازی به‌همت این ناحیه از سپاه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در ادامه سخنان خود اهمیت برپایی اردوهای راهیان‌نور را یادآور شد و گفت: راهیان‌نور بهترین و ارزشمندترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار است.

وی با تأکید بر اینکه نسل جوان ایران اسلامی باید با ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به خوبی آشنا شوند، ادامه داد: همه ما باید این لحظه‌ها را برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا انقلاب، دفاع مقدس و شهدای حرم غنیمت بشماریم.

فرمانده ناحیه سپاه احمدبن موسی(ع) افزود: راهیان‌نور حرکتی عظیم برای حفظ ارزش‌های والای شهدا و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهی برای مقابله با تهاجمات همه جانبه فرهنگی استکبار علیه نسل جوان است.

وی به راه‌های مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمن اشاره كرد و گفت: تهاجم‌های فرهنگی استکبار جهانی به شیوه‌های مختلف در کشور وجود دارد که یکی از راه‌های مقابله توجه به فرصت بزرگ راهیان‌نور است.

انتهای پیام
captcha