برپایی جشن تكلیف 10 هزار دانش‌آموز دختر طی ایام دهه فجر
کد خبر: 3874055
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
در حرم شاهچراغ(ع) صورت می‌گیرد؛

برپایی جشن تكلیف 10 هزار دانش‌آموز دختر طی ایام دهه فجر

گروه اجتماعی ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از برپایی جشن تكلیف 10 هزار دانش‌آموز دختر مقطع سوم ابتدایی طی ایام‌الله دهه فجر در حرم شاهچراغ(ع) خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 5 بهمن‌ماه در جلسه ستاد اقامه نماز این اداره‌كل گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر، جشن تکلیف 10 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر لزوم بازدید از نماز جماعت مدارس گفت: اقامه نماز جماعت در مدارس استان از شرایط خوبی برخوردار است و لازم است با برنامه‌ریزی مطلوب، زمینه حضور مسئولان آموزش‌ و پرورش و ستاد اقامه نماز استان در نماز جماعت مدارس فراهم شود.
بانشی همچنین با اشاره به آموزش عملی نماز برای دانش‌آموزان ابتدایی در سراسر استان، گفت: بر همین اساس 20 درصد از آموزگاران مدارس مجری این طرح توسط اداره‌کل و 30 درصد آن‌ها نیز توسط ادارات آموزش ‌و پرورش نواحی، مناطق و شهرستان‌ها مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، نماز و عترت در سراسر فارس در حال برگزاری است و مرحله 14 گانه این مسابقات نیز در اسفندماه جاری با حضور منتخبین هر ناحیه، شهرستان و منطقه برگزار می‌شود.
وی در ادامه بر لزوم احیای همایش دورن مدرسه‌ای نماز در سطح استان تأکید کرد و گفت: در قالب این همایش، فعالیت‌های مربوط به نماز در هر مدرسه ارائه و از دانش‌آموزان و فرهنگیان فعال در این زمینه تقدیر می‌شود.

انتهای پیام
captcha