اقتدار پلیس به نوع رفتار و گفتار آنان بستگی دارد
کد خبر: 3871970
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

اقتدار پلیس به نوع رفتار و گفتار آنان بستگی دارد

گروه اجتماعی ـ دادستان عمومی و انقلاب مرودشت با بیان اینكه اقتدار پلیس در هنگام اجرای مأموریت‌ها به نوع رفتار، گفتار و كردار آنان بستگی دارد، از نیروهای پلیس خواست تا به‌گونه‌ای رفتار كنند كه مایه آرامش مظلومان و رعب و وحشت خلافكاران باشد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسن زارع، دادستان عمومی و انقلاب مرودشت امروز، 25 دی‌ماه در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی این شهرستان گفت: کارکنان پلیس مشکل‌گشای مردم هستند و باید قدر این موهبتی را که خداوند تبارک و تعالی به شما ارزانی داشته را به خوبی بدانید و با تمام توان در جهت مشکل‌گشایی مردم گام بردارید.
وی ادامه داد: اقتدار شما در هنگام اجرای ماموریت‌ها به نوع رفتار، گفتار و کردار شما بستگی دارد و باید به گونه‌ای رفتار کنید که هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت با دیدن وحتی شنیدن نامتان لرزه براندامشان بیفتد و به مظلومان و بزه دیدگان هم احساس امنیت و آرامش دست دهد.
دادستان عمومی و انقلاب مرودشت بیان كرد: هنگامی که نیت خالص و برای خداوند وخشنودی ذات اقدس الهی باشد، یقیناً باری تعالی در انجام موفقیت‌آمیز طرح‌ها، برنامه‌ها و مأموریت‌ها شما را یاری خواهد کرد و قطعاً پیروزی از آن شما خواهد بود.
زارع بیان كرد: شما سرباز ولایت، سرباز جامعه و سرباز این آب و خاك هستید واین عنوان کم وکوچکی نیست و بایئ در سایه ولایت، خداوند را همواره ناظر بر اعمال ورفتار خود بدانید .
دادستان مرودشت گفت: کار پلیس و دستگاه قضا کار بس سخت وحساسی است چراکه با جان، مال و ناموس مردم سرو کار داریم و با اعتقاد به اینکه خداوند همواره ناظر بر اعمال ماست، بدون شک از عهده این وظیفه خطیر وحساس برخواهیم آمد.

انتهای پیام
captcha