تصویب ۲۹ هزار میلیارد تومان برای واحد‌های تولیدی اردبیل
کد خبر: 3870896
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

تصویب ۲۹ هزار میلیارد تومان برای واحد‌های تولیدی اردبیل

گروه اقتصاد- استاندار اردبیل گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، برای واحد‌های در حال احداث ۲۹ هزار میلیارد تومان مصوب شده است.

تصویب ۲۹ هزار میلیارد تومان برای واحد‌های تولیدی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل، ۲۱ دی ماه در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اردبیل گفت: برخی واحد‌های در حال احداث ۳۰ و برخی ۶۰ درصد از سرمایه گذاری خود را بنا به شرایط تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند که به طور میانگین یک سوم سرمایه گذاری واحد‌های تولیدی در حال احداث از طریق تسهیلات بانکی تامین می‌شود.
وی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان برای واحد‌های در حال احداث ۲۹ هزار میلیارد تومان مصوب شده است.
استاندار اردبیل گفت: برخی از واحد‌های تولیدی به دلیل مشکلات مالی و نداشتن سرمایه درگردش در چرخه تولید با کندی پیش می‌روند که تلاش می‌شود با تقسیط بدهی آنان مسیر فعالیت هایشان روان سازی شود.
وی با اشاره به تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحد‌های تولیدی در سفر اخیر رئیس جمهور به استان، از پرداخت یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات به تولید کنندگان خبر داد.
بهنام جو بیان کرد: نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان از این تسهیلات مصوب هم در حال بررسی است که به تولید کنندگان پرداخت شود.
وی اظهار کرد: تسهیلات مورد نیاز واحد‌های تولیدی استان از چهار ماه قبل از سفر رئیس جمهوری احصا شده بود.
استاندار اردبیل گفت: تلاش شده، مدت زمان درخواست تا پرداخت تسهیلات برای تولید کنندگان به شرط رعایت ضوابط بانکی به حداقل برسد.
در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اردبیل مشکل ۱۴ واحد تولیدی این شهرستان بررسی و راهکار حل مشکلات و تقسیط بدهی بانکی ۹ مورد از این واحد‌ها ارائه شد.

انتهای پیام
captcha