شب‌ خاطره سردار شهید سلیمانی در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3870726
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

شب‌ خاطره سردار شهید سلیمانی در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان خبر داد: شب خاطره گرامیداشت سردار سپهبد شهید، قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم استان همدان در مسجد النبی(ص) برگزار می‌شود.

شب‌خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، حامد زمان میرآبادی مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان از برگزاری هشتادمین برنامه شب خاطره حوزه هنری استان همدان با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره سردار آسمانی، حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم استان، 26 دی ماه امسال در مسجدالنبی(ص) همدان خبر داد.

وی افزود: روایتگری سردار «مهدی فرجی» جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان درباره شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان خاطراتی از شهید مدافع حرم«رضا زارع الوانی» از زبان مادر شهید خانم «مهری الوانیان» و اجرای گروه سرود «اباصالح المهدی»، از جمله برنامه های این شب خاطره در مسجدالنبی(ص) خواهد بود.

زمان‌میرآبادی برگزاری این برنامه را با مشارکت پایگاه اباصالح المهدی(عج) مسجدالنبی(ص) و بسیج هنرمندان همدان اعلام کرد و گفت: مردم استان همدان در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی با سلحشوری، بصیرت و بذلِ جان خویش، خوش درخشیدند و در عرصه دفاع از حرم حضرت زینب(س) نیز با تقدیم چندین شهید نقش‌آفرین بودند.

وی اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت را در بین نوجوانان و جوانان عصر حاضر بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این فرهنگ باید به شیوه جذاب، علمی و مستند منتقل شود و دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان نیز در این راستا به گردآوری «روز شمار و دایره المعارف مصور دفاع مقدس همدان» اهتمام ویژه دارد.

یادآوری می‌شود که این برنامه 26 دی ماه سال جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی(ص) واقع در خیابان شکریه (18 متری توحید) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha