پرداخت کمک ازدواج به ۶۱ زوج نکایی
کد خبر: 3870609
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

پرداخت کمک ازدواج به ۶۱ زوج نکایی

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد نکا از پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۶۱ زوج جوان این شهرستانتحت حمایت در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

پرداخت کمک ازدواج به ۶۱ زوج نکاییبه گزارش ایکنا از مازندران، حسین بریمانی ورندی، رئیس کمیته امداد نکا، اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری در راستای رفع مشکل ازدواج نیازمند، کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت ۶۱ زوج از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند شدند.

وی افزود: در جهت حفظ و تحکیم زندگی و آشنایی زوج‌های جوان با مهارت‌های زندگی، آموزش‌هایی در قالب آموزش نوعروسان و داماد‌های جوان به صورت مجزا برای این افراد برگزار می‌شود.

بریمانی ورندی با اشاره به ارائه خدمات درمانی برای یکهزار و ۹ نفر از مددجویان تحت حمایت شهرستان نکا، گفت: این خدمات برای تهیه پوشاک، پرداخت فرانشیز و هزینه‌های درمانی مددجویان و تامین تجهیزات برای بیماران صعب‌العلاج، زمینگیر، سالمندان و ارتقا شاخص‌های بهداشتی هزینه شده است.

وی، افزود: تمامی مددجویان تحت حمایت شهر و روستا بیمه تکمیلی کمیته امداد هستند و در صورت پرداخت هزینه‌های درمانی از سوی خانواده‌ها و با ارائه مدارک، کمیته امداد مساعدت لازم را انجام می‌دهد.

رئیس کمیته امداد نکا با اشاره به پرداخت کمک هزینه عمرانی در بخش تعمیرات مسکن، تصریح کرد: ۷۶ مددجو از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی افزود: این کمک هزینه‌ها شامل؛ احداث سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، تعمیرات دیوار، حصار کشی و... به خانواده‌ها پرداخت شده است.

بریمانی با اشاره به ارائه خدمات عمرانی در مناطق محروم، افزود: بیش از ۴۰ درصد از این اعتبارات در مناطق محروم هزینه شده است.

لازم به ذکر است؛ شهرستان نکا ۶ هزار نفر تحت حمایت قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha