سلسله مباحث «تحکیم خانواده» در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3868214
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

سلسله مباحث «تحکیم خانواده» در کرمانشاه برگزار شد

گروه معارف ــ سلسله مباحث تحکیم بنیان خانواده با عنوان شناخت، تعامل و اصلاح خانواده از سوی جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه ویژه اقشار تأثیرگذار برگزار شد.

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: سلسله مباحث تحکیم بنیان خانواده با عنوان شناخت، تعامل و اصلاح خانواده توسط جمعیت بانوان فرهیخته در استان کرمانشاه ویژه اقشار تأثیرگذار روز گذشته، 10 دی‌ماه برگزار شد.

وی افزود: در دومین جلسه از این سلسله مباحث درخصوص اهمیت تغذیه و شناخت مزاج در رفتارشناسی افراد و تأثیرات آن در روابط اجتماعی نکاتی ارائه شد.

تیرانداز با اشاره به اهمیت برگزاری این مباحث بیان کرد: علم مزاج‌شناسی با توجه به تقسیم در طبقات مختلف و تأثیرات آن در رفتار افراد مهم است و برای جلوگیری از مشکلاتی چون حالات عصبی این مباحث در سلسله مباحث تحکیم خانواده گنجانده و بدان پرداخته شد.

تیرانداز گفت: اهداف خانواده و اقتضای تأسیس آن ایجاب می‌کند که بانیان آن در تحکیم و پایداری این بنا تلاش کنند و در این بین نکاتی کلیدی چون سلسله مباحث یاد شده وجود دارد که در تحکیم و دوام این بنیان مؤثر است.

دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه اظهار کرد: در نگاه کلی احکام و دستورات دین که در قالب‌های گوناگون گنجانده شده نیاز است به مردم معرفی شوند و ناظر بر صیانت خانواده هستند که بخش‌هایی از آن‌ها برای تزکیه و تطهیر فرد و بخشی‌هایی از آن‌ها پیرامون اصلاح جامعه و حفظ سلامت آن وضع شده‌اند.

انتهای پیام
captcha