خدمتی بالاتر از خدمت به ائمه اطهار(ع) نیست
کد خبر: 3867361
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

خدمتی بالاتر از خدمت به ائمه اطهار(ع) نیست

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در توسعه حرم‌های ائمه اطهار(ع) گفت: در این دنیا خدمتی محبوب‌تر از خدمت به آستان مقدس ائمه اطهار(ع) وجود ندارد.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 8 دی‌ماه در دیدار با اسکندرقاسمی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: تلاش‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات برای بازسازی و توسعه و گسترش حرم‌های ائمه اطهار(ع) قابل ستایش است.
وی، بازسازی و توسعه عتبات عالیات سعادت بزرگی دانست که خدای متعال نصیب هر کسی نمی‌کند و افزود:‌ در این دنیا خدمتی محبوب‌تر از خدمت به آستان مقدس ائمه اطهار(ع) وجود ندارد.
آیت‌الله دستغیب ادامه داد: ائمه اطهار(ع) وجیه عندالله هستند و بذل لطف و عنایت خاصی نسبت به کسانی دارند که در این راه پرخیر برکت قدم بر می‌دارند.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های ستاد عتبات عالیات فارس در حرم امامین كاظمین(ع) گفت: وقتی شما به نمایندگی از شیراز در آستان مقدس حضرت امام موسی کاظم(ع) وامام جواد(ع) قدمی برمی دارید به تعبیری از طرف حضرت احمدبن موسی(ع) گام بر می‌دارید.
وی ضمن برشمردن مناقب حضرت احمدبن موسی(ع) گفت: این امامزاده بزرگوار و واجب‌التعظیم مورد عنایت و محبت خاصه حضرت موسی‌بن جعفر(ع) بوده‌اند و هرکس نسبت به پدر بزرگوار و جد بزرگوار ایشان محبت كند، قطعاً مورد عنایت حضرت شاهچراغ(ع) و اخوان گرامی ایشان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha