ویژه برنامه‌های صدا وسیمای فارس به‌مناسبت 9 دی
کد خبر: 3867167
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

ویژه برنامه‌های صدا وسیمای فارس به‌مناسبت 9 دی

گروه اجتماعی ـ صدا و سیمای فارس به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی ویژه برنامه‌هایی را در بخش صدا، سیما، فضای مجازی و خبر تهیه كرده است.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن 9 دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، برنامه‌های متنوعی از سوی صدا و سیمای مركز فارس تولید و پخش خواهد شد.
علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای فارس امروز، 7 دی‌ماه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های این حوزه پرداخت و گف: برنامه صبح پارسی ساعت 7:40، کاشانه مهر ساعت 10 صبح به‌مدت 60 دقیقه، نگاه روز ساعت 11:15 به‌مدت 20 دقیقه فارسی شو ساعت 21:15 به‌مدت 60 دقیقه از 7 تا 9 دی‌ماه و ویژه برنامه روز نهم دی ساعت 9 صبح تا 11:30 از برنامه‌های سیمای فارس است.
یاسر جمالی، معاون صدای مرکز فارس هم گفت: رادیو فارس با ویژه برنامه‌های ایران من از ساعت ۹ تا ۱۱ با پوشش مراسم شیراز و شهرستان‌ها، گزارش مردمی، کارشناسی و تحلیل، سرودهای حماسی، تلفن و پیامک، برنامه روز بصیرت با هدف تحلیل و بررسی اهمیت ۹ دی، برنامه ترنم حکمت و پخش گزیده‌ای از کلام رهبرانقلاب مرتبط با ۹ دی‌ماه و فتنه‌ها و نقش بیگانگان و...، مجله فارس با هدف اطلاع‌رسانی در خصوص مراسم ۹ دی‌ماه در شیراز و شهرستان‌ها روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می‌دارد.
کرمی، معاون خبر مرکز فارس نیز، پوشش خبری مراسم 9 دی در شیراز و شهرستان‌های استان را از اقدامات واحد خبر مرکز فارس بیان کرد.
خورشیدسوار، معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس هم با اشاره به نقش موثر فضای مجازی در اطلاع‌رسانی و بیان دستاوردها گفت: طراحی صفحه اطلاع‌رسانی ویژه تولیدات رسانه‌ای با محوریت ۹ دی‌ماه در وب سایت فارس، انتشار بیش از ۶۰ قالب محتوایی در فضای مجازی همانند موشن گرافیک، اینفوگرافیک، سرود، سخنرانی... ، دریافت تولیدات کاربرساخته و مردمی از اجتماع باشکوه مردم شیراز در روز ۹ دی‌ماه و پخش آن از شبکه فارس در دستور کار فضای مجازی مرکز فارس است.

انتهای پیام
captcha