نشست رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد با رئیس دانشگاه یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3866208
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

نشست رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد با رئیس دانشگاه یاسوج برگزار شد

گروه معارف ــ نشست مشترک رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با رئیس دانشگاه یاسوج به‌منظور همکاری دوجانبه برگزار شد.

نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با رئیس دانشگاه یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج امروز، سوم دی‌ماه در نشست با سیدمحمدقائم کاظمی‌بیدک، رئیس جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: دانشگاه یاسوج در بخش شیمی در سطح ملی و بین‌المللی حرف برای گفتن دارد و این دانشگاه در رتبه‌بندی تایمز رتبه دوم را کسب کرد.

وی افزود: این دانشگاه متخصصان خوبی دارد که می‌توانیم با جهاددانشگاهی همکاری داشته باشیم و به این نهاد انقلابی کمک کنیم. جهاددانشگاهی با دانشگاه یاسوج تعامل و همکاری داشته و ان‌شاءالله بتوانیم این همکاری را بیش از پیش افزایش دهیم.

عریان تصریح کرد: خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی می‌تواند در زمینه مسائل فرهنگی و اخبار دانشگاه یاسوج کمک کنند. جهاددانشگاهی همچون فرزند دانشگاه است و می‌توانیم در راستای زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی همکاری داشته باشیم.

در ادامه نشست همچنین، سیدمحمدقائم کاظمی‌بیدک، رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای دو طرح تولید داروهای دامی و آفت‌کش‌های گیاهی جهاددانشگاهی در استان، گفت: این دو طرح با همکاری و مشارکت پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در زمین خریداری شده به مساحت ۵۲۰۰ متر اجرا خواهد شد.

وی افزود: این دو طرح با اعتباری بالغ بر ۶.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در شهر گچساران اجرا خواهند شد.

رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات انجام شده و در دست اجرای جهاددانشگاهی استان، بیان کرد: طرح احیای دستبافت‌ها و فراوری عسل در این نهاد در حال اجراست و درمانگاه عمومی نیز راه‌اندازی شده که پیش زمینه‌ای برای ایجاد و راه‌اندازی مرکز درمان سرطان پستان و درمان سقط مکرر جنین خواهد بود.

کاظمی یادآور شد: طی تفاهم‌نامه‌ای با تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را در حال اجر داریم.

انتهای پیام
captcha