صدا و سیما روحیه نشاط و امید را به جامعه تزریق کند
کد خبر: 3866141
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

صدا و سیما روحیه نشاط و امید را به جامعه تزریق کند

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که لرستان نیازمند کارهای نو و زودبازده است به وجود الگوهای کشت موفق در بخش حبوبات استان، گفت: صدا و سیما باید روحیه نشاط و امید را به جامعه تزریق کند این در حالی‌است که در جامعه نرخ بالای بیکاری رمق خانواده‌ها را گرفته است.

صدا و سیما روحیه نشاط و امید را به جامعه تزریق کندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداحمد شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، امروز دوشنبه، دوم دی، در دیدار با پرسنل جهاد کشاورزی استان لرستان، اظهارکرد: خداوند متعال به هر کس در راه حق جهاد کند راه‌های رسیدن به هدف را می‌آموزد.

وی با بیان این‌که همه به شکلی کشاورز هستیم و در بسیاری از بخش‌های آن به خودکفایی رسیدیم، افزود: در بخش‌هایی به خودکفایی رسیدیم که روزگاری وابسته بودیم این در حالی‌است که ادغام جهادسازندگی با جهاد کشاورزی موجب شد که ما در بسیاری از عرصه‌های کشاورزی به خودکفایی برسیم.

شاهرخی با یادآوری این مطلب که عمده جمعیت جهاد سازندگی در اوایل انقلاب فعالیت داشتند جوان بودند، ادامه داد: نیروهای جهادی جهاد سازندگی همراه با کار تحصیل را ادامه می‌دادند.

بیکاری رمق خانواده‌ها را گرفته است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم برنامه‌های میان مدت و بلندمدت در جهاد کشاورزی تاکید کرد و با یادآوری این مطلب که ابتکار و امید به آینده لازمه توسعه در عرصه کشاورزی است، ادامه داد جهاد کشاورزی با ایمان و ابتکار در کنار حرکت جهادی با برنامه و اقدام جهادی پیش برود.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که در حوزه آبخیزداری و آبخوان‌داری حرکت‌هایی در استان شکل خواهد گرفت که نیازمند حمایت جهاد کشاورزی استان است کمااینکه در برنامه دیگر احیای صنایع تعطیل شده لرستان در دستور کار قرار دارد، افزود: در چهار نقطه شهر باید بازارچه‌هایی راه‌اندازی شود احداث بازارچه محلی راهکاری برای مبارزه با گران‌فروشی است چراکه می‌توان آن‌را مدیریت کرد.

وی با بیان این‌که لرستان نیازمند کارهای نو و زودبازده است به وجود الگوهای کشت موفق در بخش حبوبات استان اشاره کرد و گفت: صدا و سیما باید روحیه نشاط و امید را به جامعه تزریق کند این در حالی‌است که در جامعه نرخ بالای بیکاری رمق خانواده‌ها را گرفته است.

انتهای پیام
captcha