آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در 93 حوزه انتخابیه فارس
کد خبر: 3865913
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در 93 حوزه انتخابیه فارس

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس ستاد انتخابات فارس از آمادگی کامل 93 حوزه انتخابیه این استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: این فعالیت با آرامش و امنیت دنبال می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، سید احمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، اول دی‌ماه در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان فارس ضمن قدردانی از فعالیت کمیته‌های مختلف این ستاد، گفت: در اجرای برنامه‌ها غیر از قانون و آیین‌نامه‌های مربوطه ملاک دیگری وجود ندارد، بنابراین باید به گونه‌ای عمل کرد که در چارچوب قانونی و قابل دفاع باشد.
وی افزود: آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات در 93 حوزه انتخابیه فارس وجود دارد و این فعالیت با آرامش و امنیت دنبال می‌شود.
احمدی‌زاده با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده برای تجهیز شهرستان‌های جدید التاسیس فارس، گفت: تمام جوانب اجرایی و امنیتی برای برگزاری انتخابات در شهرستان‌های تازه تاسیس فارس دیده شده و انتظار داریم در تامین سایر نیازها از ظرفیت‌های قانونی بهره‌گیری شود.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس در ادامه با تأکید بر اینکه بین نقد و تخریب باید تفاوت قائل بود، گفت: نقد منصفانه و در مسیر اصلاح امور را با آغوش باز پذیرا هستیم.
یادآور می‌شود، این جلسه با ارائه گزارش کمیته‌های پشتیبانی، فناوری و فرمانداران شهرستان‌های جدید التاسیس فارس پایان یافت.

انتهای پیام
captcha