برگزاری ۲۰ گفتمان دینی و اعتقادی در کرمانشاه
کد خبر: 3865826
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

برگزاری ۲۰ گفتمان دینی و اعتقادی در کرمانشاه

گروه معارف ــ کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری بیش از ۲۰ گفتمان در زمینه مباحث دینی و اعتقادی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: بیش از 20 گفتمان دینی با حضور اساتید برجسته در استان کرمانشاه برگزار شده و برگزاری این گفتمان‌‌ها با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است.

وی با اشاره به موضوعات این گفتمان‌ها افزود: نماز، مهدویت و انتظار، حجاب و عفاف، نحله‌های فکری و عرفان‌های انحرافی از جمله موضوعات این گفتمان‌ها بوده است.

امیری محورهای اصلی بیشتر این گفتمان‌ها را آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: برگزاری گفتمان‌ دینی به‌عنوان یکی از اولویت‌ها در راستای رفع شبهات فکری جوانان بسیار مثمر واقع شده است و این طرح در آینده نیز به‌صورت جدی دنبال و پیگیری می‌شود.

کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری گفتمان‌های دینی رفع شبهات دینی و اعتقادی جوانان و ارتباط چهره به چهره با آنان است که این امر خود به تغذیه فکری جوانان از نظر دینی و اعتقادی بیش از پیش کمک می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از بزرگترین دغدغه‌های بزرگان دین و علما پاسخگویی مناسب به سؤالات و شبهات دینی بوده که در این راستا گفتمان‌های دینی در قالب نشست‌های دینی و فرهنگی، چشم‌اندازی از ماهیت دینی را فراروی شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

انتهای پیام
captcha