مقابله با تفکرات غیردینی باید در راس برنامه‌های نخبگان دانشگاه‌ها باشد
کد خبر: 3864841
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

مقابله با تفکرات غیردینی باید در راس برنامه‌های نخبگان دانشگاه‌ها باشد

گروه سیاست و اقتصاد _ مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی گفت: باید مقابله با تفکرات غیردینی، مارکسیستی و لیبرالیستی در راس برنامه‌های نخبگان علمی دانشگاه‌ها قرار بگیرد.

مقابله با تفکرات لیبرال‌ها باید در راس برنامه‌های نخبگان دانشگاه‌ها باشدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف قلی‌زاده سرایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی، امروز، ۲۷ آذر، در نشست روشنگری، فرهنگی و انقلابی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب و تبیین گام دوم انقلاب در شاهین‌دژ اظهار کرد: امروزه باید مبانی فکری و گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه‌های شهید مطهری در جامعه تبیین شود و مردم با این افکار و اندیشه‌ها بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه باید مقابله با تفکرات مارکسیست و لیبرال‌ها در راس برنامه‌های نخبگان علمی دانشگاه‌ها قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: این افکار و اندیشه‌ها برگرفته از اندیشه‌های غربی بوده که دشمن می‌‌خواهد در جامعه پیاده کند و برای این منظور باید با آن مقابله کرد.

حجت‌الاسلام سرایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: امروز با تفکر بسیج، دین‌داری و دین‌مداری، انقلاب اسلامی روزبه روز به رشد و توسعه در تمام زمینه‌ها دست پیداکرده است.

استفاده از تجربیات پیشکسوتان انقلاب

در ادامه این مراسم سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تصریح کرد: آمریکا با دین و باور مردم ایران مشکل دارد و با وجود آنکه برای رسیدن به اهداف خودش از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است اما اتحاد و یکدلی مردم ایران اجازه نداده تا آمریکا در رسیدن به اهدافش موفق شود.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری ترسیم شده است، افزود: جوانان با استفاده از تجربیات پیشکسوتان انقلاب می‌توانند در گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی کرده و مسیر ۴۰ سال عزت جمهوری اسلامی را ادامه دهند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی ادامه داد: تحقق گام نخست انقلاب و مهم‌ترین افتخار آن یعنی مدیریت و به ثمر نشاندن جنگ تحمیلی نابرابر در مقابل دشمنان، با اراده و حضور پرشور جوانان انقلابی و مذهبی میسر شد. 

وی عنوان کرد: افتخار سپاه این است که از مردم بوده و برای مردم کار کرده و خادم مردم است و هیچ حزبی را جز ولایت‌فقیه و انقلاب نمی‌شناسند و برای حفظ انقلاب با پیروی از ولایت فقیه تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha