تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و امن در فارس
کد خبر: 3862382
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
احمدی‌زاده مطرح کرد:

تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و امن در فارس

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس ستاد انتخابات فارس با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات در این استان گفت: تمام سعی و تلاش ستاد انتخابات و تمهیدات پیش‌بینی شده، معطوف به برگزاری انتخابات سالم و امن است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سید احمد احمدی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات فارس امروز، 16 آذرماه در نهمین جلسه این ستاد گفت: تاکنون تمامی مراحل و روند اجرایی انتخابات یازدهم دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 15 حوزه انتخاباتی اصلی و 78 حوزه انتخاباتی فرعی علی رغم  هفت شهرستان جدیدالتاسیس و بخشداری‌های تابعه طبق تقویم زمانی و روز شمار انتخاباتی انجام شده است.

وی ضمن قدردانی تمام دست‌اندرکاران انتخابات تأکید کرد: تمام سعی و تلاش ستاد انتخابات و تمهیدات پیش‌بینی شده معطوف به برگزاری انتخابات سالم و امن است.

احمدی‌زاده با اشاره به اینکه انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران و مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خود است، بر ضرورت فراهم کردن بستر لازم برای حضور پررنگ و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.
یادآور می‌شود، این جلسه با ارائه گزارش کمیته‌های فناوری اطلاعات، امنیت، حقوقی و پشتیبانی و همچنین ارائه گزارش فرمانداران حوزه‌های انتخابیه سه شهرستان پایان یافت.

 

انتهای پیام
captcha