کارت حکمت بین خانواده شهدا و جانبازان توزیع می‌شود
کد خبر: 3860873
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

کارت حکمت بین خانواده شهدا و جانبازان توزیع می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل سازمان اتکا از توزیع کارت حکمت بین خانواده شهدا و جانبازان خبرداد و گفت: با ارائه این کارت حقوق‌بگیران از بنیاد شهید می‌توانند از مساعدت‌های اعتباری و تسهیلاتی فروشگاه‌های اتکا استفاده کنند.

کارت حکمت بین خانواده شهدا و جانبازان توزیع می‌شود

عیسی رضایی، مدیرعامل سازمان اتکا در گفت و گو با ایکنا از البرز از توزیع کارت حکمت بین خانواده شهدا و جانبازان خبر داد و گفت: حقوق‌بگیران از بنیاد شهید با دریافت کارت حکمت می‌توانند از مساعدت‌های اعتباری و تسهیلاتی فروشگاه‌های اتکا استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه کارت حکمت خانواده شهدا صادر شده و برای جانبازان نیز در حال صدور است، افزود: خانواده شهدا و ایثارگرانی که از بنیاد حقوق دریافت می‌کنند می‌توانند با دریافت حکمت کارت از تخفیف در هنگام خرید از فروشگاه‌های اتکا بهره‌مند شوند و همچنین با استفاده از این کارت می‌توانند به نسبت حقوقشان از بنیاد، کالا به صورت اقساطی از این فروشگاه‌ها خریداری کنند.
این مسئول با اشاره به نحوه دریافت این کارت‌ها، گفت: کارت‌های حکمت در بنیاد استان‌ها توزیع می‌شود و خانواده شهدا و ایثارگران می‌توانند به بنیاد مناطقی که دارای پرونده هستند، مراجعه و نسبت به دریافت کارت‌های خود اقدام کنند.
رضایی در پایان گفت: بعد از اینکه کارت‌های حکمت بین خانواده شهدا و ایثارگرانی که در بنیاد شهید پرونده دارند توزیع شد در مرحله دوم این کارت‌ها بین ایثارگرانی که از دستگاه محل خدمت خود حقوق دریافت می‌کنند، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پروين عبداللهي
|
France
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۳
0
0
آيا فرزندان شهدا حكمت كارت دريافت ميكنند
captcha