ناتوانی در روخوانی قرآن به‌هیچ عنوان پذیرفته نیست
کد خبر: 3860514
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

ناتوانی در روخوانی قرآن به‌هیچ عنوان پذیرفته نیست

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز خواستار توجه نیروهای ارتش به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انس با قرآن شد و گفت: ناتوانی در روخوانی قرآن به‌هیچ عنوان پذیرفته نیست و این بحث باید در تمام نیروهای مسلح به جد دنبال شود.

به گزارش ایكنا از فارس، امیر سرتیپ ذبیح‌الله بهمن‌زیاری، فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز امروز، 9 آذرماه در مراسم اختتامیه سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن نزاجا منطقه جنوب كشور كه به‌ میزبانی تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد، گفت: مسابقات قرآن در ارتش هر ساله به‌منظور افزایش انس و الفت كاركنان پایور و وظیفه با آموزه‌های قرآن كریم برگزار می‌شود.

وی خواستار توجه نیروهای ارتش به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انس با قرآن شد و گفت: ناتوانی در روخوانی قرآن كریم به‌هیچ عنوان پذیرفته نیست و این بحث باید در تمام نیروهای مسلح به جد دنبال شود.

بهمن‌زیاری با تأكید بر اینكه باید معانی آیات قرآن را درك كنیم، گفت: به محض اینكه اوقات آزاد و بیكاری به دست آوردیم باید قرآن بخوانیم و همیشه همراه خود قرآن داشته باشیم و خود را به تدبر در آن عادت دهیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز توصیه كرد كه تمام كاركنان پایور و وظیفه روزانه حداقل 10 آیه قرآن را تلاوت كنند و انس با قرآن را بیشتر كنند.

وی با تأكید بر اینكه باید قهرمانان قرآنی را تكریم كنیم، گفت: باید برای تلاوت و حفظ قرآن وقت بگذاریم تا بركات آن شامل حال ما در زندگی دنیوی و اخروی شود.

یادآور می‌شود، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی منطقه جنوب كشور طی روزهای 7 تا 9 آذرماه جاری به‌میزبانی تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha