دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی اغتشاشات در شیراز
کد خبر: 3860108
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی اغتشاشات در شیراز

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۲ آشوبگر اصلی در اغتشاشات و تخریب اموال عمومی هفته گذشته شهر شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس، امروز، 6 آذر در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه اقدامات پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان اغتشاشات اخیر، مأموران پلیس امنیت عمومی مخفیگاه 2 نفر از عوامل اصلی این اغتشاشات را شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

حبیبی با بیان اینکه افراد دستگیر شده در تحقیقات به خرابکاری و تخریب اموال عمومی از جمله بانک‌ها اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان، یک قبضه اسلحه شکاری به همراه 13 فشنگ مربوطه، یک عدد شوکر، یک عدد اسپری فلفلی و برخی از تجهیزات و اموال مسروقه بانک ها کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه از دستگیری تعدادی از مرتبطان گروه‌ها و شبکه‌های معاند در اغتشاشات اخیر خبر داد و افزود: این افراد نقش موثری در هدایت تجمع‌کنندگان و تهییج احساسات و تحریک مردم داشتند که تحقیقات تکمیلی از آنان همچنان ادامه دارد.

وی با تشکر از همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران، تأکید کرد: نیروی انتظامی بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی با اقتدار عمل می‌کند و برای افزایش احساس امنیت در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha