صف مردم از اغتشاشگران جداست/ تمام مردم برای راهپیمایی دعوتند
کد خبر: 3858406
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

صف مردم از اغتشاشگران جداست/ تمام مردم برای راهپیمایی دعوتند

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن محكومیت اقدامات اشرار و آشوبگران در شیراز تأكید كرد: صف مردم از صف اغتشاشگران و كسانی كه مخالف دین و مذهب هستند، جداست.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی اغتشاشات اشرار و آشوب‌گران در شیراز و وارد كردن خسارات بسیاری به اموال عمومی و خصوصی این كلان‌شهر، بناست كه راهپیمایی مردم شیراز برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در این رابطه به خبرنگار ایكنا گفت: این حركت در راستای محكومیت اقدامات اغتشاشگران كه اموال عمومی را تخریب كردند و به آتش كشیدند و منافع مردم را به خطر انداختند و همچنین به نمایش گذاشتن اقتدار نظام جمهوری اسلامی و لبیك به فرمایش مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

وی با تأكید بر اینكه صف مردم عزیز ما از صف اغتشاشگران و كسانی كه با مكتب و مذهب مخالفت می‌كنند جداست، افزود: مردم در شیراز نشان خواهند داد كه همواره تشنه ارزش‌های دینی و مذهبی هستند و همان‌طور كه در 40 سال گذشته پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند با تمام وجود از انقلابشان حراست خواهند كرد.

هشدار به معاندین خارجی

رضایی ادامه داد: این راهپیمایی همچنین اخطاری به معاندین خارجی است كه توطئه مبارزه با این مردم را از سرشان خارج كنند و آزموده دیگر نیاز به آزمایش ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: شعار مردم، شعار استقامت و مقاومت است كه هم امام روی این قضیه پافشاری داشتند و هم رهبر عزیزمان یعنی مقاومت و استقامت در برابر سختی‌ها، تحریم‌ها و نارسایی‌ها.

این گزارش می‌افزاید، همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، طی بیانیه‌ای فراخوان عمومی برای شرکت گسترده عموم مردم حزب‌اللهی و ولایتمدار شیراز در مراسم راهپیمایی روز پنج‌شنبه، 30 آبان‌ماه به‌منظور محکومیت جنایات اخیر عناصر فرصت‌طلب و ضد انقلاب که با ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی و خصوصی سعی در ناامنی شیراز کردند، را اعلام كرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس

در این بیانیه آمده است: «بار دیگر عوامل ضدانقلاب و عناصر فرصت‌طلب و شرور با استفاده از فضای به وجود آمده در اعتراض به افزایش قیمت بنزین و سهیه‌بندی، نسبت به تخریب اموال عمومی و خصوصی و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر اقدام کردند که با برخورد قاطعانه نیروهای انتظامی، امنیتی و با همراهی بسیج جان بر کف این توطئه رذیلانه و خائنانه انان نقش برآب شد. لذا با توجه به لزوم محکومیت این اقدامات جاهلانه و وحشیانه از عموم مردم فهیم، شریف و ولایتمدار شیراز دعوت می‌شود، ضمن اعلام انزجار از اقدام آشوبگران و مخلان امنیت مردم، با حضور گسترده و با صلابت خود در مراسم راهپیمایی که در روز پنج‌شنبه، 30 آبان‌ماه 1398 از ساعت 09:30 دقیقه صبح از محل چهارراه پانزده خرداد (پارامونت سابق) آغاز و با طی كردن مسیر خیابان لطفعلی‌خان زند، در محل چهارراه پیروزی با سخنرانی و شعارهای وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن خاتمه می‌یابد، شرکت كنند».

انتهای پیام
captcha