رزمایش تولیدمحتوا ویژه فعالان فضای مجازی در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3857251
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

رزمایش تولیدمحتوا ویژه فعالان فضای مجازی در فارس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس از برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوا ویژه فعالان فضای مجازی این استان در هفته بسیج سال جاری خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، مسئول مركز فضای مجازی سپاه فجر فارس امروز، 23 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال تأسیس بسیج و همزمان با هفته بسیج، رزمایش و رویداد بزرگ تولید محتوا ویژه فعالان فضای مجازی استان فارس به همراه اجتماع فعالان فضای مجازی در شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: فعال‌سازی ظرفیت بسیج در شهرستان‌ها آن هم در یک فرصت دو روزه به گونه‌ای که خود به ایده‌پردازی و اجرای آن بپردازند و رقابت بین کارهایی که در این زمان تولید شده و از قبل آماده نشده است، برای اولین بار در سطح کشور رخ می‌دهد.
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با بیان اینکه تاکنون موضوعات تولیدی در فضای مجازی به‌صورت جشنواره‌ای پیگیری می‌شده است، گفت: ایده‌پردازی و اجرا در یک زمان کوتاه، برای اولین بار است که در فارس صورت می‌گیرد و از این جهت کار نو و جدیدی به حساب می‌آید.
دوستدار همچنین گفت: تلاش ما بر این است که بعد از این مسابقات سرمایه‌گذاری خوبی بر روی تیم‌های موفق رویداد انجام شود، البته طبیعی است که نمی‌توان محصول ساخته شده در 2 روز را به بازار ارائه داد اما می‌توان از ایده‌های خوبی که در این مسابقات مطرح می‌شود، استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه این رویداد بزرگ و رزمایش در سه محور پویانمایی کات اوت، بازی‌ها و نرم‌افزارهای اندروید برگزار می شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد با شماره 09179510373 تماس بگیرند. در شهرستان‌ها نیز علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به واحد فضای مجازی سپاه‌های شهرستانی خود مراجعه کنند.
دوستدار با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام تا تاریخ 23 آبان‌ماه 98 خواهد بود، افزود: شرکت‌کنندگان در یک رزمایش 48 ساعته باید در زمینه تولید این محصولات به رقابت بپردازند.
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه زمان و مکان این رویداد و رزمایش بزرگ به‌زودی اعلام می‌شود، ادامه داد: برگزیدگان و تیم‌های برتر جواز حضور در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای بسیج کشور را در بهمن‌ماه کسب خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha