تحکیم وحدت دنیای اسلام؛ راهبردی‌ترین اقدام در مقابله با توطئه دشمنان
کد خبر: 3857158
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

تحکیم وحدت دنیای اسلام؛ راهبردی‌ترین اقدام در مقابله با توطئه دشمنان

گروه معارف- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: وحدت، امروز راهبردی‌ترین اقدام در دنیای اسلام است که باید با تحکیم آن در جوامع اسلامی در مقابل توطئه‌ها و اختلاف‌افکنی‌ها ایستادگی کرد.

تحکیم وحدت دنیای اسلام؛ راهبردی‌ترین اقدام در مقابله با توطئه دشمنانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری صبح امروز ۲۳ آبان‌ماه در جلسه پرسنلی کارکنان تبلیغات اسلامی استان در بابل، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت نبی معظم و مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: وحدت، امروز راهبردی‌ترین اقدام در دنیای اسلام است که باید با تحکیم آن در جوامع اسلامی در مقابل توطئه‌ها و اختلاف‌افکنی‌ها ایستادگی کرد.
وی با اشاره به سیره و روش زندگانی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و نوع مدیریت ایشان در دوران بابرکت حیاتشان، افزود: محبوبیت رسول مکرم اسلام(ص) در نزد خدای متعال و امت اسلامی نشان از ویژگی‌های منحصر ایشان بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برخی اختلافات قومی و قبیله‌ای در جوامع اسلامی، تصریح کرد: تمام تفرقه افکنی‌ها و اختلافات در برخی جوامع اسلامی محصول نفوذ و توطئه‌های نظام‌های استکباری و استبدادی جهان است.
وی ادامه داد: همه کشور‌های اسلامی باید به دور از هرگونه اختلاف و تفرقه مسیر همدلی و وحدت را دنبال کنند و در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام هوشمندانه عمل کنند.
شکریان امیری با اشاره به اهمیت تبیین و روشنگری مسائل مهم دنیای اسلام در جوامع اسلامی، اظهار کرد: انسجام و اتحاد دنیای اسلام و امت اسلامی می‌تواند در برابر زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان بهترین استراتژی باشد و از این وحدت و همدلی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی و عزت اسلام بهره‌برداری کرد.
وی افزود: پیامبر اسلام(ص) را منادی وحدت دنیای اسلام دانست و افزود: پرهیز از اختلافات و توجه به مشترکات و اتحاد و انسجام دنیای اسلام اصل مورد تاکید و دغدغه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده و هست و ایجاد شکاف و اختلاف در جوامع اسلامی جزء به ضرر دنیای اسلام نخواهد بود و از این فرصت دشمنان اسلام در راستای تقویت و حفظ منافع خود در منطقه بهره‌برداری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha