آزادگی و فداکاری چراغ راه آینده نظام اسلامی است
کد خبر: 3856858
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

آزادگی و فداکاری چراغ راه آینده نظام اسلامی است

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان گفت: چراغ راه آینده نظام شعار آزادگی و فداکاری شهدا و جانبازان است و امنیت امروز ایران اسلامی حاصل زحمت وتلاش بزرگ‌مردانی است که در ایثار را پیشه راه خود کردند.

آزادگی و فداکاری چراغ راه آینده نظام اسلامی است

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز، شامگاه سه‌شنبه، 21آبان در دیدار با جانبازان« امرالله حبیبی و ابراهیم یاسمی» اظهارکرد: خانواده شهدا و جانبازان همیشه با ایستادگی و تأسی از اسوه صبر و بردباری کربلا حضرت زینب(س) در اشاعه و ماندگاری فرهنگ شهادت پیشگام بوده‌اند.
وی افزود: چراغ راه آینده نظام شعار آزادگی و فداکاری شهدا و جانبازان است و امنیت امروز ایران اسلامی حاصل زحمت وتلاش شهدا و جانبازان گرانقدری است که خالصانه و با عزت در راه پایداری و جاودانگی این مرز و بوم گران‌ترین هستی خویش را که همانا جان و سلامتی اشان بوده هدیه داده‌اند و با شعار آزادگی و فداکاری شان چراغ راه آینده ملت شدند.
این مسئول بیان کرد: اجر خانواده شهدا و جانبازان در پیشگاه خداوند متعال کمتر از شهدا و جانبازان نیست و تکریم آنها یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.
محمدیان تصریح کرد: گذشتن ازجان و سلامتی کار ساده‌ای نیست اما وقتی هدف متعالی پیش آید و هرکسی خود را قطره‌ای از دریای بیکران الهی احساس کند، ایثار مفهوم ارزشی پیدا می‌کند و این شهدا بودند که با نثار خون خود عظمت و جاودانگی را به میهن بخشیدند.
جانباز امرالله حبیبی چهارم مرداد ۶۳ در سقز بر اصابت ترکش خمپاره و ابراهیم یاسمی ۲۲ دی ماه ۶۵ براثر موج انفجار ناشی از بمباران هوایی مجروح و به مقام جانبازی نائل شدند.

انتهای پیام
captcha