مهلت شركت در اجلاس سراسری نماز تمدید شد
کد خبر: 3856555
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
تا 30 آبان‌ماه؛

مهلت شركت در اجلاس سراسری نماز تمدید شد

گروه اجتماعی ـ قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از تمدید مهلت شركت در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز تا 30 آبان‌ماه جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در سال جاری گفت: پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار به این اجلاس 15 آبان‌ماه انتخاب شده بود اما به دلیل استقبال گسترده هنرمندان و فرهنگ‌وران از آن، این مهلت تا 30 آبان‌ماه جاری تمدید شد.
وی ضمن دعوت از تمام فرهنگوران، نویسندگان، هنرمندان استان فارس جهت مشاركت در این اجلاس گفت: این اجلاس هر ساله به‌همت ستاد اقامه نماز كشور برگزار می‌شود كه مقام معظم رهبری نیز به آن هر ساله پیام ارسال می‌كنند.
سقاچی با بیان اینكه در سال جاری این اجلاس به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد، افزود: بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز به یاری خدا در نیمه دوم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با اشاره به موضوعات و محورهای اجلاس امسال گفت: شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان در دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش اولیا در رونق نماز مدارس، راهكارهای حضور فعالان روحانیان در نماز مدارس، چگونگی پیوند مدرسه با مسجد، راهكارهای رونق نماز مدارس، چگونگی نقش دانش‌آموزان در رونق نماز مدارس از جمله محورهای این اجلاس هستند.
وی بیان كرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ایده و تجربیات موفق، كتاب و مقاله، رمان، قصه،‌ خاطره و سرود، فیلم‌نامه،‌ نمایشنامه، فیلم كوتاه و موشن گرافی، عكس، خط، پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله به دبیرخانه اجلاس ارسال كنند.
سقاچی با اشاره به شیوه‌های شركت در این اجلاس گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز به آدرس www.namaz.ir و یا به وبسایت اجلاس به آدرس www.ejlas۲۸.namaz.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

انتهای پیام
captcha