زیارت، امید به زندگی و آینده را در جامعه افزایش می‌دهد
کد خبر: 3856376
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

زیارت، امید به زندگی و آینده را در جامعه افزایش می‌دهد

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه زیارت قبور مطهر اهل بیت(ع) شور و نشاط فرهنگی و مذهبی به افراد جامعه می‌بخشد، گفت: این كار شور و امید به زندگی و آینده را در جامعه افزایش می‌دهد.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد امروز، 20 بان‌ماه در مراسم اعزام 550 زائر اولی كمیته امداد استان فارس به مشهد مقدس كه در مجتمع طلاییه شیراز برگزار شد، با یادآوری آثار و بركات زیارت، گفت: زیارت قبور اهل بیت(ع) نوعی توسل و ابراز ارادت به خاندان عصمت و طهارت است.
وی با تأكید بر اینكه زیارت بركات فراوانی دارد، گفت: زیارت قبور مطهر اهل بیت(ع) شور و نشاط فرهنگی و مذهبی به افراد جامعه می‌بخشد و این شور و امید به زندگی و آینده را در جامعه افزایش می‌دهد.
آیت‌الله ملك‌حسینی تأكید كرد:‌علاوه بر این‌ها زیارت اهل بیت(ع) افق‌های روشنی را در پیش روی افراد و مشتاقان خاندان عصمت و طهارت باز می‌كند.
وی با بیان اینكه زیارت اهل بیت(ع) معرفت و جهان‌بینی افراد را تغییر می‌دهد، گفت: افراد در زیارت با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارای معرفت و كسب آرامش قلبی می‌شوند.
نماینده مردم كهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اظهار كرد:‌ تاریكی‌های عقل انسان توسط معرفت اهل بیت(ع) از بین می‌رفت و اگر با این دید به زیارت برویم همانند جهاد اكبر است.
آیت‌الله ملك‌حسینی، همچنین زیارت را نشانی از بخشودگی گناهان و تغییر حركت به سمت زندگی متعالی دانست و تأكید كرد: از این طریق می‌توانیم سبك زندگی متعالی را در جامعه رونق بخشیم.

انتهای پیام
captcha