ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3856151
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس قرآن اداره امور فرهنگی دانشگاه سیستان‌و‌بلوچستان‌ گفت: هفته قرآن و عترت از روز گذشته آغاز شده و به‌همین مناسبت ویژه‌برنامه‌هایی در دانشگاه‌های سطح شهرستان زاهدان برنامه‌ریزی شده است.

محسن علی‌محمدی، کارشناس قرآن اداره امور فرهنگی دانشگاه سیستان‌و‌بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: هفته قرآن و عترت از روز گذشته آغاز شده و به‌همین مناسبت به‌مدت یک هفته، ویژه‌برنامه‌هایی در دانشگاه‌های سطح شهرستان زاهدان برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها، برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در ساختمان معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان است که تا 22 آبان‌ماه دایر بوده و در آن محصولات قرآنی مؤسسات سطح شهر، جهت فروش و عرضه، ارائه می‌شود.

کارشناس قرآن اداره امور فرهنگی دانشگاه سیستان‌و‌بلوچستان‌ بیان کرد: در این نمایشگاه همچنین پایان‌نامه‌هایی که در مباحث قرآنی کار شده، متعلق به دانشجویان دانشکده الهیات و دانشکده علوم قرآنی، در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه پوستر «معجزات علمی قرآن» با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان از دیگر برنامه‌هاست، افزود: نمایشگاه پوستر «نامسلمان‌ها» نیز از برنامه‌های ویژه این هفته است که به معرفی شخصیت‌های مشهور دنیا اعم از هنرمند، ورزشکار و دانشمند که به دین اسلام مشرف شده‌اند، می‌پردازد.

علی‌محمدی اظهار کرد: در کنار محصولات قرآنی نمایشگاه، آثار خوشنویسی و تذهیب استاد علی پیران، از هنرمندان برجسته کشوری، نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کارشناس قرآن اداره امور فرهنگی دانشگاه سیستان‌و‌بلوچستان‌ عنوان کرد: روز چهارشنبه، 22 آبان‌ماه، کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور امید حسینی‌نژاد، قاری ممتاز بین‌المللی از مشهد، بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد قائم دانشگاه سیستان‌و‌بلوچستان برگزار می‌شود. این قاری برجسته در دانشگاه آزاد و سپس دانشگاه فرهنگیان زاهدان نیز تلاوت خواهد داشت.

ویژه‌برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

انتهای پیام
captcha