نغمه‌سرایی بانوان شاعر فارس در مدح پیامبر مهربانی‌ها
کد خبر: 3856097
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
همزمان با آغاز هفته وحدت صورت گرفت؛

نغمه‌سرایی بانوان شاعر فارس در مدح پیامبر مهربانی‌ها

گروه فرهنگی ـ همزمان با آغاز هفته وحدت، عصر شعر بانوان با نغمه‌سرایی جمعی از بانوان شاعر استان فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز هفته وحدت، عصر شعر بانوان با نغمه‌سرایی جمعی از بانوان شاعر استان فارس عصر امروز، 19 آبان‌ماه در سالن اجتماعات اداره‌كل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.
فاطمه كرم‌اللهی، مشاور امور بانوان حوزه هنری استان فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: این برنامه به‌مناسبت آغاز هفته وحدت با عنوان پیامبر مهربانی‌ها در دو بخش اجرا شده است. یك بخش آزاد و بخش دیگر هفته وحدت و پیامبر مكرم اسلام(ص) است.
وی با بیان اینكه در این برنامه تنها بانوان حضور داشته و به شعرخوانی پرداختند، افزود:‌ این برنامه با مشاركت سازمان تبلیغات اسلامی فارس و زیر نظر مركز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان برگزار شده است كه در آن تلاش شده از تمام انجمن‌های شعر فعالی كه در سطح استان فعالیت می‌كنند، یك نماینده دعوت شود و نغمه‌سرایی كند.
كرم‌اللهی اظهار كرد: در این برنامه 12 نفر از بانوان شاعر استان فارس در حوزه‌های مختلف نغمه‌سرایی كردند از جمله خانم هاسكی یكی از بانوان آمریكایی مسلمان شده كه هم‌اكنون خادم حرم شاهچراغ(ع) و حرم امام رضا(ع) است.
وی با بیان اینكه این برنامه به‌همت انجمن دختران آفتاب برگزار شده است، گفت:‌ این انجمن حدود 2 ماه است كه در حوزه هنری استان با مسئولیت اعظم حسینی آغاز به كار كرده است و این برنامه نیز اولین برنامه اجرایی انجمن مذكور است.
عبدالرضا قیصری، معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس نیز به خبرنگار ایكنا گفت: انجمن دختران آفتاب تاكنون اقدامات خوبی را از قبیل برگزاری جلسات فنی و ادبی انجام داده است و این برنامه اولین كار اجرایی انجمن است.
وی با بیان اینكه در هفته وحدت برنامه‌هایی از سوی حوزه هنری استان فارس برگزار می‌شود، گفت: یكی از برنامه‌ها برپایی نمایشگاه تجسمی با موضوع صلوات است كه در این نمایشگاه در حاشیه كنگره بین‌المللی سیره نبوی در طب در روزهای آخر آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha