كرامت انسانی و حقوق عامه در طرح تحول قوه قضائیه تبیین می‌شود
کد خبر: 3855662
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
در شیراز؛

كرامت انسانی و حقوق عامه در طرح تحول قوه قضائیه تبیین می‌شود

گروه اجتماعی ـ همایش نقش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با محوریت کرامت انسانی و حقوق عامه در طرح تحول این قوه به میزبانی شیراز برگزار می‎شود.

به گزارش ایكنا از فارس، اسفندیار فرهمند، دبیر همایش نقش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه امروز، ۱۸ آبان در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش نقش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با محوریت کرامت انسانی و حقوق عامه در طرح تحول این قوه خبر داد.
وی بیان کرد: این همایش یک روزه به همت مرکز وکلای قوه قضاییه و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس در روز چهارشنبه، ٢٢ آبان‌ماه در مرکز رفاهی دادگستری استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.
فرهمند اظهار كرد: در این همایش محمد مصدق، معاون حقوقی قوه قضاییه؛ عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس؛ حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس؛ دادستان شیراز و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند و به ایراد سخن می‌پردازند.
عضو هیئت مدیره مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه فارس همچنین به برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه که در اواخر آذرماه برگزار می‌شود هم اشاره كرد و گفت: براساس آمار مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور، ۱۰۷ هزار نفر از حقوقدانان برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
فرهمند گفت: در این آزمون نخبه گزینی مطرح شده، پذیرفته‌شدگان پس از طی مراحل مصاحبه احراز شرایط و صلاحیت علمی و عملی، در مصاحبه اختبار نیز شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha