مداحان اهل بیت(ع) مروجان معارف دینی و اسلامی هستند
کد خبر: 3855125
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

مداحان اهل بیت(ع) مروجان معارف دینی و اسلامی هستند

گروه فرهنگی- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ذاکران و مدیحه‌سرایان امام حسین(ع)، مروجان فرهنگ عاشورا و سرمایه‌ای گرانبها در مسیر دستیابی به اهداف عالیه نظام اسلامی و تبیین و توسعه معارف اسلامی و ارزش‌های دینی هستند.

مداحان اهل بیت(ع) مروجان معارف دینی و اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل، ظهر امروز، 14 آبان‌ماه در دیدار و عیادت از مداح عاشورایی و رزمنده جانباز بسیجی حاج سیدمحمد عاملی با آرزوی صحت و سلامتی برای وی، اظهار کرد: مداحی اهل بیت(ع) و ذکر مصائب ائمه معصومین، افتخاری مقدس، ماندگار و ذخیره‌ای ارزشمند برای آخرت است.

وی گفت: قطعا امام حسین(ع) به پاس خدمتگزاری به هئیت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری، ارائه ادبیات شایسته در وصف شهدای کربلا و تلاش و مجاهدت در راه ترویج، تبلیغ و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و عاشورایی شافع شما خواهد بود.

حسینی افزود: ذاکران و مدیحه‌سرایان امام حسین(ع)، مروجان فرهنگ عاشورا و سرمایه‌ای گرانبها در مسیر دستیابی به اهداف عالیه نظام اسلامی و تبیین و توسعه معارف اسلامی و ارزش‌های دینی هستند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه مداحان رسالت خطیر و مسئولیت مهمی در قبال تعلیم و تربیت منطبق با فرامین دین مبین اسلام و ایجاد شور، شعور و نشاط حسینی در جامعه دارند، تصریح کرد: مداحان، روایتگران نهضت سرخ عاشورا و مروجان فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

در این دیدار حاج سیدمحمد عاملی، مداح شهیر اهل بیت(ع) نیز با قدردانی از خدمات‌رسانی شایسته ناجا و آرامش‌آفرینی عامه پسند پلیس گفت: به حول و قوه الهی با ایثارگری، جانفشانی و تلاش مسئولانه و متهدانه پلیس شاهد حاکمیت امنیت پایدار در جامعه هستیم.

انتهای پیام
captcha