حضور آمریكا هیچ‌گاه موجب نجات ملت‌ها نشده است
کد خبر: 3854592
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

حضور آمریكا هیچ‌گاه موجب نجات ملت‌ها نشده است

گروه سیاست و اقتصاد ـ جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با تأكید بر اینكه ورود و عملکرد آمریکا در هیچ کجای دنیا موجب رفع گرفتاری و نجات ملت‌ها نشده است، گفت: الگوی دموکراسی آمریکایی همواره تأمین‌کننده منافع خود آمریکایی‌ها است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس شب گذشته، 12 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با تأكید بر اینكه ورود و عملکرد آمریکا در هیچ کجای دنیا موجب رفع گرفتاری و نجات ملت‌ها نشده است، گفت: الگوی دموکراسی آمریکایی همواره تأمین‌کننده منافع خود آمریکایی‌ها بوده و ما امروز هیچ الگوی قابل قبولی از نقش نجات‌بخش آمریکا در دنیا سراغ نداریم.
وی ادامه داد: نتیجه حضور آمریکا تحقیر، غارت و کشتار میلیون‌ها انسان بی گناه بوده است و استکبارستیزی به معنی مخالفت با این همه جنایات ضد بشری در دنیا و نه گفتن به تحقیر و غارت و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه در سراسر عالم است.
بوعلی با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از مبانی اصلی و بنیادی انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنی و کینه دولت آمریکا نسبت به ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز ادامه داشته و هیچ‌گاه از این حجم دشمنی‌ها کاسته نشده است.
وی با تصریح اینکه سیزدهم آبان یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: در این روز مهم ملت ایران بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با حضور گسترده خود پاسخ محکم و کوبنده‌ای به تهدیدات استکبار جهانی خواهند داد.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با اشاره به اینکه دانشجویان پیرو خط امام در راستای صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی در سال 1358 سفارت آمریکا را تسخیر کردند، گفت: رژیم طاغوت شاهنشاهی یک رژیم کاملا وابسته به آمریکا و مطیع استکبار جهانی بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت آمریکا به محل اصلی طراحی و توطئه‌آفرینی استکبار جهانی بر علیه ملت ایران تبدیل شده بود.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، هیمنۀ پوشالی آمریکا و متحدان استعمارگرش در منطقه و جهان متزلزل شده و فرو ریخت و این سرآغاز افول آمریکا در جهان شد.
بوعلی با بیان اینکه نسل جوان مومن و انقلابی طِی چهار دهۀ اخیر همواره در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده است، گفت: امروز نیز دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی تاثیرگذارترین و فعال‌ترین اقشار جامعه ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و این روحیه استکبارستیزی به الگوی ملت‌های مظلوم منطقه و جهان در مقابلۀ با استعمارگران تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha