کارگاه آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3853612
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

کارگاه آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه از برپایی کارگاه آموزشی با موضع «تحکیم بنیان خانواده» در کرمانشاه ویژه اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان خبر داد.

افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تحکیم بنیان خانواده خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی با راه‌کارهای تحکیم بنیان خانواده و چگونگی داشتن رابطه مسالمت‌آمیز توأم با محبت با همسر و چگونگی آشنایی با باید و نبایدهای زندگی برگزار خواهد شد.
وی زمان برگزاری این کارگاه آموزشی را پایان آبان ماه اعلام کرد و افزود: امروز آنچه مورد هجمه و هدف قرار گرفته شده اصل بنیان خانواده است و این امر با اهداف خاصی صورت گرفته تا زندگی زن و شوهر و همچنین فرزندان روبه سردی سوق پیدا کند براین اساس باید با برگزاری و برپایی کارگاه‌های آموزشی و همچنین بازتاب دادن آن به جامعه عموم مردم را به منظور مقابله با بحران‌ها آماده کنیم.
تیرانداز با اشاره به یکی از اهداف مهم برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: سبک پایدار زندگی اسلامی اصول بنیادین تحکیم خانواده و شیوه‌های رسیدن به سعادت پایدار در زندگی را به شیوه‌ای نوین بیان کرده است و پیروی از این اصول تضمین خوشبختی و سعادت خانواده را در پی خواهد داشت که در این کارگاه آموزشی به طور کامل به آن پرداخته می‌شود.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه به القای فرهنگ پوچ غربی در جامعه اشاره کرد و افزود: آگاه‌سازی خانواده با خطرات آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضرورت دارد.
وی بر لزوم پیشگیری از عمده آسیب‌های اجتماعی در جامعه تأکید کرد و افزود: باید مسئولین در این خصوص توجه ویژه‌ای داشته باشند و پیشگیری‌‎های لازم به عمل آید.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: طی سال‌جاری و در راستای برگزاری این کارگاه آموزشی قصد داریم تا با همکاری اعضای جمعیت بانوان فرهیخته در استان نمایشگاهی از آثار هنری اعضاء در قالب عکس در یکی از مساجد با موضوع «تحکیم بنیان خانواده» برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha