اعزام 100 مبلغ برای برگزاری مراسم دهه پایانی صفر در قاین/ 8 هیات مذهبی راهی مشهد شدند
کد خبر: 3852769
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

اعزام 100 مبلغ برای برگزاری مراسم دهه پایانی صفر در قاین/ 8 هیات مذهبی راهی مشهد شدند

گروه معارف ـ مسئول اداره تبلیغات اسلامی قاین از پوشش مراسم سوگواری دهه آخر صفر توسط ۱۰۰ مبلغ و مبلغه در این شهرستان خبر داد.

اعزام 100 مبلغ برای برگزاری مراسم دهه پایانی صفر در قاین/ 8 هیات مذهبی راهی مشهد شدندحجت‌الاسلام احمد علیپور، مسئول اداره تبلیغات اسلامی قاین در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی از پوشش مراسم سوگواری دهه آخر صفر توسط ۱۰۰ مبلغ و مبلغه در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با روحانیون مستقر، طرح هجرت، بومی و اعزامی، هیات امنای مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان بیش از 100 مبلغ و مبلغه در مساجد و هیئات مذهبی با ایراد سخنرانی و روضه دهه آخر صفر را پوشش می‌دهند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی قاین بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) و دهه آخر صفر همه ساله عاشقان و علاقه مندان به اهل بیت(ع) در قالب هیئات مذهبی از سراسر کشور به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) عزیمت کرده و مراسم عزاداری را در قالب دستجات سینه زنی و زنجیر زنی برپا می‌کنند.

علیپور گفت: از این شهرستان هشت هیات مذهبی به صورت پیاده به مشهد مقدس عزیمت کرده‌اند و ۳۵ هیات مذهبی در قالب وسایل نقلیه برای برگزاری مراسم آخر صفر اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: تشریح سیره زندگانی نبی مکرم اسلام(ص)، امام مجتبی(ع) و امام رضا(ع) از جمله مباحثی است که توسط روحانیون برای مردم در سطح مساجد و هیئات مذهبی بیان خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha