آرامش فردی و اجتماعی در کشور به برکت خون شهدا حاصل شده است
کد خبر: 3852236
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

آرامش فردی و اجتماعی در کشور به برکت خون شهدا حاصل شده است

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: جامعه ما به برکت خون پاک شهیدان به آرامش فردی و اجتماعی رسیده است و این آرامش با دیدار از خانواده‌های گرانقدر شهدا دوچندان می‌شود.

آرامش فردی و اجتماعی در کشور به برکت خون شهدا حاصل شده استبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، صبح امروز، دوم آبان‌ماه در دیدار با خانواده‌های شهدا در مشگین‌شهر، اظهار کرد: جامعه ما به برکت خون پاک شهیدان به آرامش فردی و اجتماعی رسیده است و این آرامش با دیدار از خانواده‌های گرانقدر شهدا دوچندان می‌شود.
وی با قدردانی از هر یک از خانواده‌های شهدا و جانبازان بیان کرد: ما هر چه داریم از انسان‌هایی است که بدون چشمداشت برای کشور و ارزش‌های اسلامی جانشان را فدا کردند و دیدار و در کنار چنین کسانی بودن موهبت الهی و افتخار بزرگی برای ماست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از اولویت‌های اساسی بنیاد عنوان کرد و افزود: بنیاد در جهت حفظ  و ترویج اهداف مقدس شهدا تلاش می‌کند و اگر شهدا و جانبازان و خانواده‌هایشان از ما راضی باشند خدا نیز از ما راضی خواهد شد و راه دستیابی به اهداف متعالی آسان می‌شود.
شاهی با اشاره نقش خانواده شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: تا به امروز مادران و همسران شهدا در  جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورایی تلاش همه جانبه‌ای انجام داده و ادامه دهنده راه شهدا هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: خانواده معزز شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و دیدار از والدین گرامی این عزیزان که حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند از اهم وظایف مسئولین می باشد.
انتهای پیام
captcha