آبان‌ماه؛ زمان آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن دانش‌آموزان/ فعالیت 70 دارالقرآن در فارس
کد خبر: 3847234
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

آبان‌ماه؛ زمان آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن دانش‌آموزان/ فعالیت 70 دارالقرآن در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس زمان آغاز ثبت‌نام در چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید را آبان‌ماه اعلام كرد.

صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه در سال تحصیلی جدید چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان برگزار خواهد شد، گفت: ثبت‌نام اولیه در این مسابقات از آبان‌ماه در فارس آغاز خواهد شد.
وی زمان برگزاری مرحله آموزشگاهی را هفته آخر آذرماه مصادف با هفته قرآن و عترت در آموزش و پرورش اعلام كرد و گفت: از آذرماه تا بهمن‌ماه مرحله شهرستانی و تا پایان اسفندماه نیز مرحله 14 گانه استانی برگزار خواهد شد.
زین‌العبادی اظهار كرد: نیمه اول اردیبهشت‌ماه سال 99 مرحله نهایی استان و تیرماه سال آینده نیز مرحله كشوری مسابقات قرآن دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در ادامه سخنان خود از فعالیت 70 دارالقرآن ذیل آموزش و پرورش در این استان خبر داد و گفت: در این دارالقرآن‌ها فعالیت‌های مختلف آموزشی در طول سال انجام می‌شود.
وی این نكته را یادآور شد كه مسلماً شركت دانش‌آموزان در كلاس‌های فوق‌ برنامه دارالقرآن‌ها دارای مزایایی است تا بتوانند به راحتی در مسابقات قرآن حائز مقام‌های برتر شوند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha