ایستادگی در برابر استکبار به پشتوانه بسیج است
کد خبر: 3847164
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

ایستادگی در برابر استکبار به پشتوانه بسیج است

گروه اجتماعی ـ جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه منهای بسیج هیچ است، گفت: اینکه امروز شاهد آن هستیم که شیعه و غیرشیعه از نوع مظلوم در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی کردند، این همان واقعیت باور تشیع و بسیج است.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، 12 مهرماه در رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان سپاه بقیة‌الله(عج) شیراز و سپاه عشایر این استان با اشاره به مظلومیت شیعیان وغیرشیعیان گفت: اینکه امروز شاهد آن هستیم که شیعه و غیرشیعه از نوع مظلوم در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی کردند، این همان واقعیت باور تشیع و بسیج است و بسیج مستحکم ایستاده و موضع خود را بر اساس قدرت ایجاد می‌کند.
وی تأکید کرد: امروز سپاه حرف برای گفتن دارد و دشمن را تهدید می‌کند که این جز متکی به بسیج اتفاق نخواهد افتاد و قدرت سپاه منهای بسیج هیچ است.
بوعلی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری این رزمایش گفت: جمع باشکوهی از بسیجیان در ۲۳ ناحیه استان فارس توان رزمی خود را به اقتدار گذاشتند که به لطف الهی شکوه و عظمت و اقدار نیروهای بسیجی را شاهد هستیم.
وی با یادآوری آیات قرآن کریم گفت: بسیجیان با استعانت از قرآن کریم توانستند در همه عرصه‌های دفاع مقدس و دفاع از کیان و مرزهای جنوب و حریم آل‌الله و همه هجمه‌هایی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، در مقابل آن‌ها ایستادگی کنند.
بوعلی به دوران 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: در اوایل شروع جنگ تحمیلی ملت عزیز ایران با دست خالی به مقابله با ستمگران پرداختند و از ابتدای جنگ همواره بر اساس ضرورت ها نه در تعداد نفرات بلکه در تعداد تجهیزات و آموزش هم خود را توانمند کردند.
وی با بیان اینکه تجهیزات ملت بزرگ و قهرمان ایران در مقابل دشمن در اوایل شروع جنگ تحمیلی کافی نبود، گفت: آنچه که ما را پیروز و برتری داد، اعتقاد به اذن الله و توکل برخدا بود که همان عده قلیل هم می‌تواند بر هجمه‌های کثیر دشمنان پیروز شوند.
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: دشمنی که آموزش دیده وارد جنگ شد و ما روزهای اول حتی حداقل‌ها هم در اختیار نداشتیم، اما جهت دفاع از خاک میهن عزیزمان وارد جنگ شدیم و بر اساس راه‌های حق ائمه و قیام سیدالشهدا(ع) ورود کردیم و با پشت سر گذاشتن ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدیم.

انتهای پیام 

انتهای پیام
captcha