تکیه بر فرهنگ مقاومت، راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن
کد خبر: 3845121
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

تکیه بر فرهنگ مقاومت، راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

گروه فرهنگی- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تکیه بر همین فرهنگ ایثار و مقاومت است.

گروه فرهنگی- تکیه بر فرهنگ مقاومت، راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، روز گذشته، چهارم مهرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه والفجر ۸، با اشاره به افتخارات دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: حفظ و گسترش ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را در برابر هجمه‌های گوناگون دشمن، بیمه می‌کند.
وی افزود: ما با تکیه بر همین ارزش‌ها و اعتقادات توانستیم در برابر جبهه‌هایی که استکبار جهانی با تمام قوا حضور پیدا کرده بود بایستیم و مقاومت کنیم.
ناصری با اشاره به اینکه شهدای ما با ایثار و مجاهدت خودشان، رسالتی حسینی را به سرانجام رساندند، تصریح کرد: فرهنگ و ارزش‌هایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس مورد تکیه قرار گرفت، عامل اصلی پایداری و موفقیت ما بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در شرایط کنونی نیز راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تکیه بر همین فرهنگ ایثار و مقاومت است.
وی گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.
ناصری با بیان اینکه شهیدان با ایمان و باور قلبی قدم در راه شهادت نهادند، اظهار کرد: راه شهادت، مسیری است که شیرینی اجر و پاداشش تمام نشدنی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: امروزه دشمنان درصدد تخریب اعتقادات دینی و مذهبی و کم رنگ کردن فرهنگ خون شهدا در بین جوانان و نوجوانان به ویژه جامعه دانش‌آموزی ما هستند که نباید اجازه دهیم دشمنان به اهداف خود دست یابند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در راه تحقق آرمان‌های شهیدان ثابت قدم باشیم و از ارزش‌هایی که این شهیدان خلق کرده‌اند، حفاظت و پاسداری کنیم.
انتهای پیام

captcha