85 هزار شكوفه كلاس اولی به مدرسه می‌روند
کد خبر: 3843629
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
در فارس؛

85 هزار شكوفه كلاس اولی به مدرسه می‌روند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نزدیک به 85 هزار دانش‌آموز کلاس اولی فردا در مراسم روز شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی استان شرکت می‌کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، علی عسکر نجفی‌، مدیركل آموزش و پرورش فارس امروز، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: هر ساله در روز 31 شهریور و یک روز زودتراز بازگشایی مدارس، دانش‌آموزان کلاس اولی در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینكه این برنامه برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با محیط مدارس و تعامل بیشتر خانواده و مدرسه است، افزود: سعی می‌شود تا در این روز با برنامه‌هایی که مدارس طراحی می‌کنند یک روز خاطره‌انگیز برای دانش‌آموزان ایجاد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال تاکنون نزدیک به 85 هزار کلاس اولی در سامانه نام‌نویسی مدارس ثبت نام شدند که روز 31 شهریور در مدارس در برنامه روز شکوفه‌ها شرکت خواهند کرد.

وی از برگزاری مراسم نمادین بازگشایی مدارس در یکی از مدارس ناحیه 3 شیراز خبر داد و گفت: روز اول مهر نیز همزمان با سراسر کشور زنگ شروع سال تحصیلی در همه مدارس استان نواخته خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: تمامی تمهیدات برای بازگشایی مطلوب مدارس اندیشیده شده است و ان‌شاءالله مدارس آمادگی کامل برای استقبال از دانش‌آموزان استان را خواهند داشت.

نجفی اظهار كرد: با توجه به تقارن این روز با ایام هفته دفاع مقدس در برنامه روز بازگشایی برنامه‌های خاص این هفته نیز گنجانده شده است.

وی همچنین گفت: مراسم نمادین استانی این روز نیز با حضور یکی از معاونین وزیر و همچنین مسئولان عالی رتبه استانی در یکی از مدارس ناحیه 4 شیراز برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس همچنین از همه مسئولان خواست تا در خصوص بازگشایی مدارس همکاری‌های لازم را داشته باشند و اولیا هم در روز بازگشایی در كنار دانش‌آموزان در مراسم‌های این روز شركت كنند.

انتهای پیام

captcha