فعالیت‌های فرهنگی اولویت موکب‌های اربعین باشد
کد خبر: 3842232
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

فعالیت‌های فرهنگی اولویت موکب‌های اربعین باشد

گروه اجتماعی ــ مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین کرمانشاه گفت: با تقویت برنامه‌های فرهنگی ویژه بانوان در موکب‌های اربعین فعالیت‌های فرهنگی را در اولویت قرار دهیم.

افسانه تیرانداز، مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: کارگروه بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین به درخواست بعثه مقام معظم رهبری توسط لاله افتخاری، رئیس شورای راهبری بانوان و معاون حوزه بانوان این کمیته به استان‌ها ابلاغ شد و این کمیته در استان کرمانشاه تشکیل و تاکنون بیش از 8 جلسه با حضور اعضای این کمیته تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی اولویت موکب‌های اربعین باشد، افزود: بخشی از فعالیت‌های کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد مرکزی اربعین اعزام مبلغ و تبلیغ چهره به چهره و توزیع بسته فرهنگی بین زائران است.

تیرانداز با تأکید به انجام کار فرهنگی در ایام اربعین به‌ویژه در کشور عراق، گفت: یکی از برنامه‌های کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد مرکزی اربعین انجام فعالیت‌های فرهنگی و اولویت قرار دادن کار فرهنگی در موکب‌های اربعین است.

مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین کرمانشاه با اشاره به ضرورت‌های انجام کار فرهنگی به‌ویژه در بخش بانوان اظهار کرد: حجاب و بحث رعایت حجاب در شرایط کنونی که دشمن و دنیای غرب به‌دنبال تخریب باورهای مسلمانان هستند ضروری است و در موکب‌های اربعین فرصتی مناسب است تا با فرهنگ‌سازی رعایت و اهمیت حجاب توجه به پوشش و عفاف را به صورتی ویژه بیان کنیم.

وی یکی از فعالیت‌های مهم این کمیته را در بخش حجاب و عفاف دانست و اظهار کرد: حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است که رعایت آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر خواهد بود و تلاش این کمیته در استان دستاوردهای خوبی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha