دانشجویان اردبیلی راهی مناطق محروم شدند
کد خبر: 3841799
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
به‌منظور ارائه خدمات درمانی رایگان؛

دانشجویان اردبیلی راهی مناطق محروم شدند

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در قالب اردو‌های جهادی، دانشجویان اردبیلی برای ارائه خدمات درمانی رایگان راهی مناطق محروم و روستایی استان شدند.

دانشجویان اردبیلی برای ارائه خدمات درمانی رایگان راهی مناطق محروم شدندقدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در قالب اردو‌های جهادی، 100 نفر از دانشجویان اردبیلی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان راهی مناطق محروم و روستایی استان شدند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط دانشجویان در قالب اردو‌های جهادی بیان کرد: از جمله خدماتی که توسط دانشجویان در این مناطق ارائه می‌شود شامل خدمات پزشکی، درمانی، ویزیت رایگان، دندانپزشکی، بهداشتی، مامایی، پرستاری و خدمات روانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از استقرار ۱۰ روزه دانشجویان در این مناطق هدف و ارائه خدمات به افراد نیازمند خبر داد و گفت: چهار روستا برای خدمات‌رسانی این گروه جهادی در نظر گرفته شده است.

اخوان اکبری با اشاره به نقش اردو‌های جهادی در رفع محرومیت از مناطق روستایی و دورافتاده، بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا اعزام این نیرو‌های جهادی با همکاری بسیج تداوم داشته و بتوانیم ساکنان روستا‌های مختلف را از اینخدمات رایگان بهره‌مند کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دانشجویان حاضر در اردو‌های جهادی را ظرفیتی مهم در راستای محرومیت‌زدایی دانست و افزود: با بر تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در اردو‌های جهادی و محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنیم تا از اینظرفیت به نحوی شایسته بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام

captcha