چهارمین پویش مردمی «نذر دانایی» در فارس به راه افتاد
کد خبر: 3840686
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

چهارمین پویش مردمی «نذر دانایی» در فارس به راه افتاد

گروه فرهنگی ـ همزمان با ایام محرم‌الحرام، چهارمین پویش مردمی به‌منظور جمع‌آوری كتاب‌ برای مناطق محروم با عنوان «نذر دانایی» در فارس آغاز به فعالیت كرد.

حسن دهقان، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری آفتاب مهر صبا فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از راه‌اندازی چهارمین پویش مردمی «نذر دانایی» در این استان خبر داد و گفت: امسال نیز مانند ماه‌های محرم سه سال گذشته، این پویش را در استان فارس راه‌اندازی كردیم.
وی هدف از اجرای این طرح را جمع‌آوری كتاب برای مناطق محروم این استان اعلام كرد و افزود: مردم فرهنگ‌دوست و خیر فارس می‌توانند كتاب‌های خوانده شده و سالم خود را به این پویش اهدا كنند.
دهقان با بیان اینكه اولویت جمع‌آوری كتاب‌ها در پویش امسال با كتاب‌های رمان، تاریخی، كودك، تربیتی و روان‌شناسی است، گفت: از پذیرش كتاب‌های فرسوده، آموزشی و درسی در این پویش معذور هستیم.
مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری آفتاب مهر صبا فارس اظهار كرد: علاقه‌مندان جهت شركت در این پویش و اهدای كتب خود می‌توانند نام و نام‌خانوادگی و تعداد كتاب‌های اهدایی خود را به شماره 09397114563 پیامك یا واتس‌آپ كنند.
وی با بیان اینكه البته نذورات نقدی برای خرید كتاب و قفسه هم در این پویش پذیرفته می‌شود، گفت: این پویش تا اربعین حسینی سال جاری ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha