اجرای طرح نظارت بر فروش نوشت‌افزار در سمنان
کد خبر: 3840639
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

اجرای طرح نظارت بر فروش نوشت‌افزار در سمنان

گروه اجتماعی- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طرح نظارت بر نوشت‌افزار در استان سمنان در آستانه آغاز سال تحصیلی به‌منظور جلوگیری از سوء‌استفاده‌های اجتماعی عرضه‌کنندگان نوشت‌افزار اجرا می‌شود.

اجرای طرح نظارت بر فروش نوشت‌افزار در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، بهروز اسودی، ظهر امروز 16 شهریور در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نظارت بر عرضه نوشت‌افزار در استان سمنان خبر داد و افزود: با توجه به نزدیکی فصل جدید تحصیلی در مدارس این طرح با نظارتی دقیق عملیاتی می‌شود.

وی مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح را جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی از سوی برخی عرضه‌کنندگان لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار با توجه به افزایش تقاضا در این روزها برشمرد و افزود: حمایت از تولید ملی و جلوگیری از هرگونه تغییر در قیمت نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر عرضه‌شده در بازار از دیگر اهداف مهم اجرای این طرح  است که لازم است بازرسان و ناظران با دقت و جدیت آن را موردتوجه قرار دهند.

اسودی با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی با توجه به تحریم و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان علیه کشور گفت: برخی متأسفانه بر این مشکلات دامن می‌زنند و باید گفت قاچاق کالا در این شرایط ظلم و خیانت بزرگی در حق مردم محسوب می‌شود؛ بنابراین ما به‌عنوان یکی از متولیان مبارزه با قاچاق کالا بر خود لازم می‌دانیم در این حوزه با متخلفان با قاطعیت برخورد کنیم.

به گفته وی؛  باید رویکرد توجه به کالای ایرانی در کشور با فرهنگ‌سازی صحیح، ترویج، تبلیغ و اطلاع‌رسانی صحیح تغییر یابد و عزمی همگانی در کشور برای حمایت از کالای ایرانی ایجاد شود.

اسودی یاداور شد: والدین باید در خرید لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار فرزندانشان برای کمک به اقتصاد کشور و حمایت از کالای داخلی اقدام به خرید تولیدات داخلی کنند.

وی متذکر شد: شماره 124 در اختیار تمام شهروندان استان سمنان قرار دارد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت و صدور صورتحساب ستاد خبری سازمان صمت استان سمنان را در جریان امر قرار دهند تا به سرعت با این موارد برخورد شود.

انتهای پیام

captcha