تعزیه‌های مستند، اثرگذاری بیشتری دارند
کد خبر: 3840190
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

تعزیه‌های مستند، اثرگذاری بیشتری دارند

گروه فرهنگی ـ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به داغ بودن بازار تعزیه در این ایام افزود: تعزیه‌هایی که متقن و مستند باشند، اثرگذاری بیشتری دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 13 شهریورماه با محمد پورمنتصری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، پیرامون هماهنگی و هم‌افزایی در زمینه فرهنگ و هنر دیدار و گفت‌گو کرد.
سهرابی در این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت سالار شهیدان گفت: قطعاً دیدگاه‌های مثبت دستگاه‌های فرهنگی همچون شما برای هم‌افزایی و همکاری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، زمینه را برای پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و هنری ایجاد خواهد کرد.
سهرابی ادامه داد: هنگامی که سخن از استان فارس به میان می‌آید ناخودآگاه هنر، فرهنگ و ادبیات تداعی می‌شود و همین هم سبب شده تا انتظارات در این زمینه‌ها بالاتر از سایر استان‌های کشور باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به داغ بودن بازار برگزاری نمایش تعزیه در نقاط مختلف در این ایام افزود: تعزیه‌هایی که متقن و مستند باشند، اثرگذاری بیشتری دارند؛ زیرا کارهای فرهنگی و هنری اینچنین به ویژه در مکان‌های پر جمعیت افراد بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند.
محمد پورمنتصری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، نیز در این نشست گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی و مسئول اصلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری است؛ فعالیتی که ما نیز آن را انجام می‌دهیم. هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی بسیج هنرمندان با اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند دلگرمی هنرمندان را به دنبال داشته باشد.
وی ادامه داد: فعالیت‌های جزیره‌ای توسط دستگاه‌های فرهنگی و هنری اگر به‌صورت یکپارچه و هماهنگ انجام شود، رونق و رشد کیفی و کمی آثار فرهنگی و هنری را به دنبال خواهد داشت و امید است تا این ثمره این همکاری و هم‌افزایی فرهنگ و ارشاد با بسیج هنرمندان و دستگاه‌های فرهنگی و هنری را در سال‌های آینده ببینیم.
یادآور می‌شود، در این نشست پیرامون برنامه‌های فرهنگی و هنری محرم و صفر بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام

captcha