علل پیدایش مصائب فرهنگی امروز، كوتاهی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس است
کد خبر: 3839849
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

علل پیدایش مصائب فرهنگی امروز، كوتاهی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

گروه اجتماعی ـ مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه دفاع مقدس مبنا و اساس فرهنگ جامعه امروز است، گفت: علل پیدایش مصائب فرهنگی امروز، کوتاهی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید كوشكی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز، 12 شهریورماه در جلسه نهایی تدوین ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس این استان گفت: امروز وظیفه و اساس کار ما این است که شیوه‌ای از حیات و زندگی را به گونه‌ای تدوین كنیم که سیره شهدا در ذهن و زندگی جوان امروز نقش ببندد تا آن را اساس زندگی خود قرار دهد و برای تحقق این امر مهم و تأثیرگذار در جامعه نیازمند کمک و همیاری مسئولان و نهادها هستیم.
وی اظهار كرد: علل پیدایش مصائب فرهنگی امروز، کوتاهی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که اگر بخواهیم از گسترش این مصائب جلوگیری كنیم، تدوین و گسترش روزافزون این ارزش‌ها را باید در دستور كار قرار دهیم.
دبیر ستاد استانی بزرگداشت سی نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان فارس در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: امسال اصل و مبنای برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بر این قرار دادیم که به مخاطب نشان دهیم که 8 سال دفاع مقدس کجا بوده و امروز کجا هستیم و افق آینده ما کجا است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بیان كرد: تدوین درس‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه ادوات، ویژه برنامه 10 شب با شهدا، نمایش‌های خیابانی، برنامه‌های رادیویی، اعزام راویان به مدارس، معرفی ایثارگران عرصه تولید و رونق اقتصادی، رونمایی کتاب، برنامه‌های ورزشی، نکوداشت جامعه ایثارگری از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری هستند.
وی همچنین با بیان اینكه برنامه‌های نهایی بزرگداشت هفته دفاع مقدس را به دستگاه‌های اجرایی در چند روز آینده ابلاغ خواهیم كرد، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به اجرای برنامه‌های ابلاغی و همچنین برنامه‌های پیش‌بینی خود در این ایام هستند و امسال در نظر است برنامه‌های اجرایی توسط دستگاه‌ها ارزیابی و به رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که استاندار فارس است، ارائه شود.
انتهای پیام

captcha