تعامل پلیس با هیئت‌های مذهبی زمینه‌ساز ارتقای امنیت اجتماعی است
کد خبر: 3839204
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

تعامل پلیس با هیئت‌های مذهبی زمینه‌ساز ارتقای امنیت اجتماعی است

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با تأكید بر ضرورت همکاری با پلیس در ایام محرم، تعامل هدفمند پلیس با هیئت‌های مذهبی را زمینه‌ساز ارتقای امنیت اجتماعی دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، مراد صارمی، فرمانده انتظامی اقلید امروز، 10 شهریورماه در جلسه با مسئولان هیئات مذهبی این شهرستان با تأكید بر ضرورت همکاری با پلیس در ایام محرم، تعامل هدفمند پلیس با هیئت‌های مذهبی را زمینه‌ساز ارتقا امنیت اجتماعی دانست و خواستار توجه هیئات مذهبی به این نكته شد.
وی افزود: عامل و همکاری گسترده و تنگاتنگ مسئولان هیئت‌ها با پلیس، نقش تعیین‌کننده‌ای در تامین نظم و امنیت دارد که در این راستا توجه به هشدارهای انتظامی و رعایت مقررات رفت و آمد و ترافیكی، از مهم‌ترین خواسته‌های پلیس از مسئولان هیئت‌ها و دسته‌جات مذهبی در طول برگزاری مراسم‌های مختلف است.
صارمی، تعامل هدفمند پلیس با هیئت های مذهبی و هدایت شهروندان به سوی درك هر چه بیشتر آرمان‌های فرهنگ حسینی را زمینه‌ساز ارتقای امنیت اجتماعی دانست و افزود: برقراری نظم و امنیت هر چه با شکوه‌تر هیئت‌های مذهبی خواسته و مطالبه به حق مردم از مجموعه نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی است و پلیس تمام توان خود را در این رابطه به‌كار گرفته و از هیچ كوششی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان دریغ نخواهد كرد.
انتهای پیام

captcha