نهایت استفاده از ظرفیت وقف برای خدمت‌رسانی به مردم صورت گیرد
کد خبر: 3838930
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

نهایت استفاده از ظرفیت وقف برای خدمت‌رسانی به مردم صورت گیرد

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید با بیان اینکه شهروندمحوری در سنت وقف کاملاً آشکار است، گفت: بايد از اين ظرفيت وقف نهايت استفاده را به منظور خدمت‌رساني به مردم داشته باشيم.

به گزارش ایکنا از فارس، کاظم شهریاری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید امروز، ۹ شهریورماه در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان با بيان اينکه وقف داراي ماهيتي اجتماعي و فرهنگي است، گف: شهروندمحوري در اين سنت حسنه کاملاً آشکار است، بنابراين بايد از اين ظرفيت نهايت استفاده را به منظور خدمت‌رساني به مردم داشته باشيم.
وی بر لزوم توجه به سنت حسنه وقف از سوي مردم تأکيد کرد و گف: توجه به سنت حسنه وقف، بقاي انسان را تضمين و آدمي را از فنا دور مي‌سازد و نام و ياد واقفين همواره جاودانه خواهد ماند و اقدامات آنان در تاريخ ماندگار مي‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید گفت: تعامل ميان سازمان‌ها به معناي افزايش فرصت براي خدمت‌رساني بيشتر به مردم در حوزه‌هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي است.
در ادامه مراد صارمی، فرمانده انتظامی شهرستان اقليد، اداره اوقاف و نيروي انتظامي را دو نهاد مردمي و جامعه محور دانست و افزود: خدمت‌رساني به عامه مردم وظيفه ذاتي اين دو سازمان است که هر چقدر تعاملات و همکاري بين سازمان‌هاي مردمي بيشتر و مستمرتر باشد خدمات و امکانات رفاهي مطلوب و بهينه تري به مردم ارائه مي‌شود.
وی بر لزوم اهتمام همگاني براي ترويج و گسترش فرهنگ وقف در جامعه تأکيد کرد و گفت: بايد همه دست به دست هم دهيم و فرهنگ وقف را به بالاترين جايگاه خود برسانيم؛ زيرا از اين طريق مي‌توان نارسايي‌ها و کمبودها در سطح جامعه را با کمک خود مردم بر طرف کرد.
انتهای پیام

captcha